“Anbefales ikke”
Anmeldelse av Bimbo Veikro

Bimbo Veikro
Vurdert som nr. 13 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Bimbo Veikro er en koselig veikro som ligger ved E6 like nord for Mo i Rana. Bimbo Veikro serverer tradisjonelle hjemmelagede retter til en god pris.
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spiste pølsegryte med potetmos, den var ikke god, maten var ikke varm. En annen i følget bestilte kveite, den var tørr, potetene var vassne, hadde med oss et barn som fikk maten sin etter at alle de vokse hadde fått maten sin. Vi var fire voksne i følget, en hadde bestilt biff, som vi fikk beskjed etter god stund at de var tomme for, Fikk kjøttkaker i stedet med vassne poteter, de klarte å rote bort bestillingen til en voksen og barnet, de måtte vente ganske lenge før det til slutt kom, vi sa klart i fra ved bestillingen at vi ville ha maten samtidig. Servitøren beklaget og sa at hun hadde mistet kontrollen og at bestillingen var blitt borte, det var ikke halvfullt der en gang. Anbefales ikke!

Takk, lonemolsen

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God mat til en billig penge. Nesten i overkant mett etter lunchomeletten.

Veldig god karamellpudding.

Takk, TrondB42
Anmeldt 11. juli 2020

God biffsnadder. Kjøttet var saftig, hadde fin bruning og var perfekt krydret. Pommes fritesen var crispy på utsiden, myk inni, og smakte meget godt. Salaten kunne til fordel vært bedre, da den var veldig enkel.
porsjonen var relativt stor, og gir god verdi for pengene.

Karamellpuddingen var laget på forhånd (dog hjemmelaget), og smakte helt ok.

Betjeningen var hyggelig, og maten ble raskt levert.

En totalt sett god opplevelse.

Takk, Kristoffer N
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Av en eller annen merkelig grunn er det kø for å bestille mat på denne veikroen. Det er billigere enn på vanlige restauranter, men maten er likevel ikke verdt prisen. Generelt er størrelsen på middagsporsjonene bra, men for enkelte retter er det helt motsatt og rett og slett for lite. Vi ga beskjed om for lite mat for den ene av oss som fikk en svært beskjeden posjon, men vi fikk bare "beklager" til svar. Fiskeretter eller deres lasagne anbefales ikke, dersom du likevel velger å besøke dette stedet.

Takk, lenat702
Anmeldt 7. juni 2020

Kom direkte vestfra (Sandnessjøen/Nesna), og hadde lyst på en kaffetår eller noe annet godt. Dette fant vi på Bimbo Veikro, med en urformell tone og fine lokaliteter. Kaffen m/ tilbehør var godt for kroppen, og stedet anbefales både før og etter turen over Saltfjellet

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Jostein G

Reisende som så på Bimbo Veikro, så også på

Har du vært i Bimbo Veikro? Del dine erfaringer!