“Nydelig mat, fantastisk service😄”
Anmeldelse av Milano Mo i Rana

Milano Mo i Rana
Vurdert som nr. 24 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, bra meny og fantastisk hyggelig betjening! Trivelige lokaler mitt i Mo i Rana sentrum! Anbefaler alle til å prøve en ev de beste restauranter i byen!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, eivindt2019

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldi god mat å mye mat❤️Spiste en halvmeter matveldig godt. Kona mi elsker kebabpizzaen
Kommer snart tilbake!!!!!!!!!!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bård A
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Bestilte huset biff. Fikk to tynne slice med "kjøtt". Midt i Norges sesong med ferske og kansje verdens beste grønnsaker så får man servert frossen findus.
Mtp sausen så var det nok garantert ferdig saus med ett par dråper rødvin... Ja det kaller vi rødvinsaus.
Medium minus vil da også si så godt som gjennomstekt.
Kjøkkenet var heller ikke unner noen form for stress da jeg da var eneste gjest

Dato for besøk: august 2018
Takk, kiwae
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Min sultne familie spiste på middagsporsjon Milano i Mo i Rana på gjennomreise. Utvalget på barnemenyen var tamt, her kan de gjøre en bedre jobb. Bestilte en kebab som ikke smakte kebab, dette skuffet meg. De skal ha pluss for store porsjoner, men må jobbe med å rendyrke matrettene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, C9487LTandreasm
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Spiste en cheeseburger der, smakte ganske godt og hyggelige servitører. Veldig bra utvalg av desserter

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oddvin P

Reisende som så på Milano Mo i Rana, så også på

Har du vært i Milano Mo i Rana? Del dine erfaringer!