“Tommel opp ”
Anmeldelse av Milano Mo i Rana

Milano Mo i Rana
Vurdert som nr. 19 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, og kjekk plass. Kan annbefales smilende og servise innstilte vi storkoste oss.

Takk, rannis82

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelige servitører! Stort pluss for rask levering av mat ☺️ Ligger sentralt rett ved Amfi.

Takk, fridabrekka
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Beliggende ved Amfi Mo i Rana. Må oppsøke disken og hente meny selv. Også til diske for å bestille. Måtte hente bestikk selv når vi hadde fått maten servert. Ingen antydning til service på noen som helst måte. Maten var ihvertfall mettende.

Takk, StianTRD
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Veldig innholdsrik menu i forhold til lignende spisplasser, her kan du spise både kebab og kveite. Meget god service ifra personalet.

2  Takk, smackiiie
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig bra service. Anbefales!!! Billig og god matvariert meny som faller i smak hos de fleste

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 714elinm

Reisende som så på Milano Mo i Rana, så også på

Har du vært i Milano Mo i Rana? Del dine erfaringer!