“Mat”
Anmeldelse av Milano Mo i Rana

Milano Mo i Rana
Vurdert som nr. 19 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God mat, raskt, effektivt og hyggelig betjening. Pris ca 200.- per middag. Passe store porsjoner med god saus, salat samt bra kvalitet på kjøttet.

Takk, 971sverreb

Anmeldt 12. juli 2020

Det tok en time før vi fikk maten. Den ene retten badet i dressing og den andre kom med feil saus og pommes frites i stedet for ris. Var for sulten til at vi sendte maten i retur til kokken.

Takk, HavardSo
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, og kjekk plass. Kan annbefales smilende og servise innstilte vi storkoste oss.

Takk, rannis82
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelige servitører! Stort pluss for rask levering av mat ☺️ Ligger sentralt rett ved Amfi.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, fridabrekka
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Beliggende ved Amfi Mo i Rana. Må oppsøke disken og hente meny selv. Også til diske for å bestille. Måtte hente bestikk selv når vi hadde fått maten servert. Ingen antydning til service på noen som helst måte. Maten var ihvertfall mettende.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, StianTRD

Reisende som så på Milano Mo i Rana, så også på

Har du vært i Milano Mo i Rana? Del dine erfaringer!