“Anbefales”
Anmeldelse av Milano Mo i Rana

Milano Mo i Rana
Vurdert som nr. 24 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Det var mange serveringssteder i Mo som var stengt denne søndag kveld. Resturant Milano
ble redningen. Hyggelig personale, god service, rask levering av mat selv om resturantene var helt full av gjester da vi kom. Jeg ble imponert over servicen. Maten var fortreffelig, jeg bestilte pepperbiff og min kone biffsnadder. Vi gikk begge ut fra resturanten veldig fornøyd. Tusen takk.

Takk, 649oddh

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God mat, raskt, effektivt og hyggelig betjening. Pris ca 200.- per middag. Passe store porsjoner med god saus, salat samt bra kvalitet på kjøttet.

Takk, 971sverreb
Anmeldt 12. juli 2020

Det tok en time før vi fikk maten. Den ene retten badet i dressing og den andre kom med feil saus og pommes frites i stedet for ris. Var for sulten til at vi sendte maten i retur til kokken.

Takk, HavardSo
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, og kjekk plass. Kan annbefales smilende og servise innstilte vi storkoste oss.

Takk, rannis82
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelige servitører! Stort pluss for rask levering av mat ☺️ Ligger sentralt rett ved Amfi.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, fridabrekka

Reisende som så på Milano Mo i Rana, så også på

Har du vært i Milano Mo i Rana? Del dine erfaringer!