“Vennegjeng på tur.”
Anmeldelse av Milano Mo i Rana

Milano Mo i Rana
Vurdert som nr. 19 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Vi var 10 stk .Alle svært fornøyde med maten.Perfekt stekte biffer og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefale dette stedet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 193livh

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig personalet.
Veldig god mat.
Godt utvalg av variert mat.
Normale priser.
Kort ventetid på maten.
..............

Takk, renatheo2016
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Stoppet for å spise på tur mellom Trøndelag og Bodø.
Maten svarte til forventningene. Bra pizza. Pommes fritesen var veldig god. Hyggelig betjening og rask servering.

Takk, ethmoid
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Egentlig skulle ikke denne restauranten fått en prikk en gang.. elendig kundeservice. De som jobber der trenger virkelig et smilekurs!! Har aldri vært med på maken. Hadde det ikke vært for at magen var sulten så hadde vi snudd i døra.

Pizzaen kunne vi kjøpt på Rema

Takk, Daydream56069869408
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste biff med gorgonzolasaus og søtpotetchips. En deilig italiensk rødvin ble drukket til. Biffen er modnet på kjøkkenet og pitabrødet som fulgte med var bakt på kjøkkenet. Betjeningen var imøtekommende og hyggelig under hele besøket midt i den travleste tida fredag kveld.

Takk, 344karik

Reisende som så på Milano Mo i Rana, så også på

Har du vært i Milano Mo i Rana? Del dine erfaringer!