“Nydelig middag.”
Anmeldelse av MamaRosa

MamaRosa
Vurdert som nr. 20 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 4. august 2021

Pizza nr 24 fikk jeg anbefalt, og den kan jeg godt anbefale videre . ***** 5 stjerner.
Hyggelig betjening, fullpakket på en onsdag var ingen hindring for god service og vi fikk relativt raskt mat på bordet.
Hele familien sitter igjen med den gode følelsen etter ett besøk her.
- MHT.

Takk, VARVARG

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet er hyggelig innredet og personalet er veldig imøtekommende. Dessverre fikk vi servert kald mat, så selv med beklagelser og rabatt så blir det ingen god score fra oss. Maten vi fikk må ha vært laget lenge før vi kom til restauranten, så kald var den. Da vi klaget fikk vi ny varm mat men kjøttet var fortsatt tørt og smulete.

1  Takk, torpdronningen
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat. Vi bestilte lam, og det var fantastisk godt, fikk anbefalt en helt perfekt rød vin til retten, anbefaler denne restauranten på det varmeste. Avsluttet måltidet med en perfekt sjokolade fondant.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 755oddj
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig betjening, pene lokaler. Maten kom raskt. Var på tur til Lofoten. Stopper hjerne på vei tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, MortenB686
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Fine lokaler med god plass. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Maten som vi spiste var ikke rare greiene. Vi spiste alle pizza, knapt gjennomsnittlig. Kjøper pizza på butikken som er dypfryst som er langt bedre.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, VidarP

Reisende som så på MamaRosa, så også på

Har du vært i MamaRosa? Del dine erfaringer!