Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Var på enkeltrom med felles bad som ikke ble vasket de 4 dagene jeg var der. Det var skitt på utsiden av doen, dusjen var helt gul. Det er lytt så man må ha ørepropper.

Felles kjøkkenet var også skittent, råtten mat i kjøleskapene og søpla ble heller ikke tatt ut de 4 dagene jeg var der.

Bra Internett og god seng, hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 48malenet
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Vi overnattet her etter 10 timers biltur. Ble godt tatt i mot og fikk et familierom med 4 gode senger, stor dusj og nett TV. Det ligger ca 10 min med bil utenfor sentrum- og derfor er det endel billigere enn hotellene nede i sentrum. Vi sov kjempegodt og vi nøt en god frokost ute på terrassen! Tusen takk for oss! Her overnatter vi gjerne igjen

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 503b_rdj