Booking.comUSD 124
TripadvisorUSD 124
FindHotel
eDreamsUSD 124
Anmeldt 8. juli 2020

Ett koselig sted,hyggelig personale og fine rom. Stor og fin dusj,gode senger. Fine turmuligheter rundt motellet.God frokost som var laget til på forhånd i porsjonspakker. Ligger noe utenfor Mo i Rana.

Takk, Ann-Kristin N
Anmeldt 18. februar 2020

Enkelt og sparsomt, motellet bærer preg av å skulle være budsjettvennlig for begge parter. Helt greit for en natts overnatting. Smal seng, enkel innredning. Frokosten var trist, men pluss for android-TV og eget bad.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Jendalv
Anmeldt 27. oktober 2019

Hadde booket rom, med ankomst etter midnatt. Med avtale om å bare ringe nummeret når jeg kom frem. Jeg ringte en halv time i strekk, uten noe svar! Døra til resepsjonen var åpen, men ingen folk der! Fikk kriseinnsjekket meg på et hotell nede i byen. Måtte der betale det dobbelte av det som var planlagt! Prøvde å ringe motellet opp dagen etter. Også da uten svar. Og ja, jeg har riktig nummer!!! Skikkelig useriøst å la kunder stå uten rom midt på natta! Anbefaler overhodet ikke dette motellet til noen! Forarget hilsen Frode Hanssen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Vikreisende
Anmeldt 7. oktober 2019

Planla en weekend i Mo i Rana ifm et jubileum + besøke barnebarn og bar. Bestillte rom på Skillevollen ca 2 uker i forveien gjennom hotels.com. Overraskelsen var stor vi et etter å kjørt 50 mil skla sjekke inn torsdag kveld, Desverre det er fullt, har prøvd å ringe deg. Ingen har ringt meg. Fikk tilbud om et stort fellesrom. Ikke interessert

Dato for oppholdet: oktober 2019
3  Takk, svot
Anmeldt 25. september 2019

Hadde bestilt overnatting i september 2019. Ikke mulighet til å bestille direkte til hotellet, jeg måtte bestille via Booking.com. Ble reklamert med gratis avbestilling. Vi fikk ikke behov for overnattingen og ville avbestille, faktisk ca 12 timer før fristen for avbestilling gikk ut. Ringte til hotellet og traff en mann som opplyste å være leder av dette stedet. Skjønte straks at dette med "avbestilling" til kr. 0,- bare var lureri..., da det viste seg å være nesten helt umulig å få avbestilt. Har bodd mye på hotell både i jobb og privat de siste 45 år.., har aldri opplevd makan til slett kundebehandling som ved Skillevollen hotell. Så mitt råd er krystallklart...: Styr unna Skillevollen hotell og Booking.com. Jeg opplevde begge som totalt useriøse.. !

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Sigmund F