“Innom Mo i Rana for lunsj.”
Anmeldelse av Brasil Barista - STENGT

Brasil Barista
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Koselig atmosfære og grei mat. Lå inne på kjøpesenteret, lett å finne. God service og hyggelige ansatte. Velg mellom mye forskjellige kaffe.

Takk, Erikass85

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Her ble vi tatt godt i mot, og vi våget oss på det dyreste på menyen. Indrefilé med fløtegratinerte poteter. Et glimrende måltid, og godt gratis vann til.

Det så kanskje ikke så godt ut, se bilde. Både salat og grønnsaker til blir fort litt rotete på talkerkenen, men god saus og herlig mør biff gjør at de får full pott likevel.

Takk, gaute2
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Her er det godt utvalg av kaffe og noe kaker. Hyggelige og kreative ansatte. Fint å sitte ute i sola spesielt nå som det er 23 grader. Lokalet inne er noe lite De har øl og vin servering nå. Verdt ett besøk. Kommer tilbake hit ved neste besøk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, gislel_kkenh
Anmeldt 15. mars 2020

Lite og intimt miljø, med et artig sammensatt møblement. God kaffe , i allefall cafelatten, og et lite men godt tilbud av hjemmelagde kaker.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, AsleH20
Anmeldt 29. desember 2019

De ansatte er fantastiske, kaffen er nydelig og atmosfæren er flott! Ligger sentralt, så enkelt å stikke innom for en kaffe to go eller sette seg ned og nyte kvalitetskaffe. Stamgjest her, med god grunn.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, martypantzz