“Et sted verd å besøke”
Anmeldelse av Til Elise

Til Elise
Vurdert som nr. 1 av 31 Restauranter i Mo i Rana
Prisklasse: kr 250 - kr 1 890
Beskrivelse: En Matdestinasjon på Helgeland. Til Elise Fra Marius en matdestinasjon på Helgeland med konseptet Fra Beite til Bord. Vi har matbar, storstue, møtelokale og syv overnattings rom med eget bad.
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Har vært her to ganger.Den ene gangen med 6-retters meny og vin. Fantastisk! Gode lokale råvarer. Du føler deg godt mottatt. Og ingenting er levnet til tilfeldigheten. Nydelige smaker❤️
Andre gangen jeg har vært her var med junior på «matkurs» de arrangerer. Veldig artig for de minste. Håper på flere med litt mere utfordring for de «store små» :)
Gleder meg til neste måltid her. Endelig en plass jeg blir overrasket til det positive!

1  Takk, Ninamikkelborg

Anmeldt 31. oktober 2018

Spiste søndagsmiddag med familien. Nydelig mat, fantastiske lokaler og et flott vertskap. Blir ikke siste gangen!! Anbefales

Dato for besøk: juli 2018

Anmeldt 31. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Elise B, Eier på Til Elise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2022

Reisende som så på Til Elise, så også på

Har du vært i Til Elise? Del dine erfaringer!