“Kom 10 minutter før stengetid”
Anmeldelse av FriendsEver

FriendsEver
Vurdert som nr. 23 av 34 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kom 10 minutter før stengetid og ønsket middag. En hyggelig dame serverte oss 2 flotte og solide pastaretter. Maten kom etter kort tid. Maten var varm og smaken var fortreffelig. Lasanjen var full av kjøtt og smaken var fortreffelig.

Takk, 971sverreb

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Stresset servitør uten et smil. Tok en time før vi fikk mat, selv om det var tomt i lokalet og ene barnet fikk maten sist. Bestilte barnemeny og fikk voksenprosjon. Veldig kaldt i lokalet.

Takk, Marius E
Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Dette er et merkelig konsept, hvor de serverer både sushi og tapas. To matkulturer som står rimelig langt fra hverandre. Dette synes også i kvaliteten på maten. Vi hadde på sushi og tapas, og ingen av delene var spesielt gode. De spanske kjøttbollene var intetsigende, i en merkelig grå saus med erter i. De stekte potetene var smakløse, overstekte og altfor salte. Croquettesene hadde limete konsistens og smakløst innhold. Bacondadlene hadde misforhold mellom mengden bacon og dadler, det var også en slags bismak på baconet. Vi bestilte aioli, hvor vi fikk servert noe tørre, steinharde, ristede baguetteskiver på siden. Hva med å servere en god og saftig focaccia?
Vi bestilte sashimi, som ble servert som tykke, lite elegante fiskeskiver, med en stor klump ris og en haug med grønnsaker på siden. Merkelig presentasjon og ikke spesielt appetittvekkende. Makien som ble bestilt var helt ok. Servitøren hadde ikke kontroll på bestillingene våre, og ga feil mat til feil person gjennom hele måltidet. Det tok også ekstremt lang tid å få menyer, få tatt og bestilling og deretter å få maten, til tross for at det på ingen måte var fullt i restauranten. Servitøren virket fullstendig uinteressert i å gi god service og hadde dårlig oversikt over meny og drikkeliste.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, KristinL4
Anmeldt 1. desember 2019

Maten er upåklagelig og bra service i resturangen.
Kan være umulig å nå dem på tlf, til tider slår de den av.
Men tiltross bestiler vi mat her.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, FreddyAH
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Vi var på en lunch date å bestilte fritert sushi. Sushi sett nr.2 (22 biter) friterte biter. Menyen var variert og prisene var greie. Fine lokaler, hyggelige ansatte og rent i restauranten.
Ligger rett ved tog stasjonen,gågate og kjøpesenter vegg i vegg.
Tilbyr takeaway
Verdt en stopp

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 859j_rgene

Reisende som så på FriendsEver, så også på

Har du vært i FriendsEver? Del dine erfaringer!