“Triste greier!”
Anmeldelse av FriendsEver

FriendsEver
Vurdert som nr. 21 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 21. juli 2020

Måtte vente 15minutter for å bestille. Servitør tok seg ikke tid til å spørre oss hva vi ville ha, så vi endte opp med å drikke vann. Da det bare var min partner som fikk bestilt. Det tok ytterligere 5 minutter før vi fikk bestille mat. Menyen bar preg av kaos og en sammensetning av Sushi, tapas og tyrkisk mat. Vi bestilte 2 stk Biffsnadder da det føltes som det eneste sikre valget utifra første inntrykket.
Det tok 1 TIME å lage 2 biffsnadder! Maten så ut som en paprika grøt. Det var tydelig at maten ikke var laget fersk, men noe som lignet en grøt av olje, paprika og seigt kjøtt. Maten var lite pent dandert og potionene var veldig ugjevne. Chipsen var lys og myk. Nei dette var skikkelig dårlig!
Vi smakte så vidt på maten før vi bestemte oss for å forlate.
Stedet bar preg av lit glede, inspirasjon og kunnskap om mat! Betjeningen var apatiske og lite profesjonelle. Det eneste som var bra med dette spisestedet var at vi slapp å betale. Ellers var det bare triste greier!

2  Takk, håvard n

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kom 10 minutter før stengetid og ønsket middag. En hyggelig dame serverte oss 2 flotte og solide pastaretter. Maten kom etter kort tid. Maten var varm og smaken var fortreffelig. Lasanjen var full av kjøtt og smaken var fortreffelig.

Takk, 971sverreb
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Stresset servitør uten et smil. Tok en time før vi fikk mat, selv om det var tomt i lokalet og ene barnet fikk maten sist. Bestilte barnemeny og fikk voksenprosjon. Veldig kaldt i lokalet.

Takk, Marius E
Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Dette er et merkelig konsept, hvor de serverer både sushi og tapas. To matkulturer som står rimelig langt fra hverandre. Dette synes også i kvaliteten på maten. Vi hadde på sushi og tapas, og ingen av delene var spesielt gode. De spanske kjøttbollene var intetsigende, i en merkelig grå saus med erter i. De stekte potetene var smakløse, overstekte og altfor salte. Croquettesene hadde limete konsistens og smakløst innhold. Bacondadlene hadde misforhold mellom mengden bacon og dadler, det var også en slags bismak på baconet. Vi bestilte aioli, hvor vi fikk servert noe tørre, steinharde, ristede baguetteskiver på siden. Hva med å servere en god og saftig focaccia?
Vi bestilte sashimi, som ble servert som tykke, lite elegante fiskeskiver, med en stor klump ris og en haug med grønnsaker på siden. Merkelig presentasjon og ikke spesielt appetittvekkende. Makien som ble bestilt var helt ok. Servitøren hadde ikke kontroll på bestillingene våre, og ga feil mat til feil person gjennom hele måltidet. Det tok også ekstremt lang tid å få menyer, få tatt og bestilling og deretter å få maten, til tross for at det på ingen måte var fullt i restauranten. Servitøren virket fullstendig uinteressert i å gi god service og hadde dårlig oversikt over meny og drikkeliste.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, KristinL4
Anmeldt 1. desember 2019

Maten er upåklagelig og bra service i resturangen.
Kan være umulig å nå dem på tlf, til tider slår de den av.
Men tiltross bestiler vi mat her.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, FreddyAH

Reisende som så på FriendsEver, så også på

Har du vært i FriendsEver? Del dine erfaringer!