TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

God mottakelse, hjelpsomme og vennlige. Litt slitt hotell men rent og fint. Frokosten var veldig god, fin orden og delikat anrettet. Rommene var ikke så store, vi var tre personer. Det var redd opp på en sovesofa som knirket litt men ellers var alt helt greit. Sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Siv1096313
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom hotellet i 22-tiden og fikk tildelt rom i første etasje rett ved resepsjonen. Greit nok, men vi måtte trekke for gardinene da det var rett ut på fortauet og mye innsyn. Vi var på gjennomreise og skulle bare ligge der i 1 natt.

Pluss: Midt i sentrum, rommet var stort, hyggelige ansatte/sommervikarer. Sjarmerende «matvogn» i tog-stil.

Minus: Dusjen manglet en list og vannet fløt utover hele baderomsgulvet - og fordi det manglet kroker å henge klærne på ble de våte. Søppelbøtten var ikke tømt før vi ankom rommet. Det var to enkeltsenger som var satt sammen, ikke dobbeltseng (som det så ut som på bildet når vi bestilte). Frokosten var helt ok, men vi savnet bacon og bønner. Det som trakk ned mest på frokosten var at det tok for lang tid før de fylte på med mat/bestikk/fat. Det var tomt for brød som kom etter 20 min når det ble etterspurt av gjestene.

Obs - det er ingen betjening om natten, noe vi ikke fikk beskjed om da vi ankom. Du kan derfor ikke kjøpe noe fra resepsjonen etter 23, så ta med kveldsmat/drikke.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, norwegian91_trheim
Anmeldt 14. mars 2019 via mobile enheter

Kveldsmat er alltid hyggelig. Vi hadde lasagne og vafler. Stor pluss i margen for det. Ellers er hotellet hjemmekoselig og rent.
Forvent vegg til vegg teppe og faktiske nøkler til rommet. Ikke fancy men det gjorde ikke meg noe.
Hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 577erikw
Anmeldt 2. oktober 2018

greit hotell i økonomiklassen..kun eggerøre som varm mat til frokost..savnet bacon og tomatbønner :) hotellet holdt en gammel jernbanestil med mange flotte bilder av byggingen av nordlandsbanen..grei betjening, men minus at dem ikke hadde folk i resepsjonen om natta...måtte ringe nokas for å komme inn etter stengetid på byen

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Rogjak
Anmeldt 27. august 2018

Relativ enkel standard, men koselig. Hotellets innredning med tema fra jernbanens historie falt i smak hos oss. Hotellet ligger sentralt i byen og er et godt utgangspunkt for utflukter. Enkel , men god frokost som serveres i "jernbanemiljø" i underetasjen.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Egil M