Trip.com
eDreamsUSD 109
Anmeldt 29. juli 2020

Dette er et rimelig overnattingssted ganske nær sentrum av Mo i Rana, Rommet er i to etasjer, der sengen er i andre etasje, og det er tv, stol og et lite hybelkjøkken nede. Det var svært luftig og god vrnyilasjon på rommet. Et stort pluss for varmepumpen som gjorde det mulig å kjøle luften. Herlig i sommervarmen.
Det ar også utrolig godt å lage sin egen middag etter mange restaurang- og kafe-iddager i ferien.
Det er to ting som gjør at jeg ikke gir full score:
I dusjen er det kun et forheng som medfører at det er vann over hele badegulvet når man har dusjet.
TV-en på rom 102 mister lyden etter 1-2 minutter. Igrunnen ikke et stort problem men litt ergerlig. Jeg så tv på PCen.

Hotellet kan trygt anbefales! Her kommer jeg tilbake.

2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en uplanlagt overnatting på Ole Tobias på vei sør fra nord. Da dette var en haste løsning etter lang tid i bil hadde vi ingen store forventninger til hotellet, alikevell scorer dette hotellet under middels. Hotellet ligger sentralt, med en ganske shabby fasade, alle parkeringsplasser var fulle, så vi måtte stå komunalt 300m unna. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende, men Hotellet manglet flere av fasilitetene som var avertert på nettet, som bar, resturant etc. Rommet var OK for en familie på 4, med 2 ekstra senger ble det trangt. Dørene hadde nye låser som gjorde det vanskelig å vite når døren er låst eller ikke, tv fungerte ikke (betjening kontrollererte å beklagde), badrom med wc/dusj og dårlig drenering gjorde at badromsgulvet var fullt av vann hver gang noen dusjet. Frokost var god tatt covid19 situasjonen i betraktning.

Takk, nicholasgQ6630TL
Anmeldt 3. juli 2020

Overnattet en natt med familie og hund på tur nordover fra Trondheim til Midt-Troms. Enkel og grei innsjekking, pent og ryddig rom med ok bad og gode senger. God frokost med servering over disk pga. Corona.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, jensjakobb381
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Koselig og fint hotel i hjertet av Mo i Rana. Hyggelig betjening. Litt gammelt og slitt.,men rent og fint. God frokost. Vafler på ettermiddag og kvelds.
Kan trygt anbefale dette hotellet. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Kjempefint
Anmeldt 7. september 2019

Veldig hyggelig ankomst av en hyggelig sørlending. Fikk nystekte vafler til kveldsmat :D helt greit rom (På baksiden da vi ville ha et stille rom) Helt grei frokost .
alt i alt Hyggelig.Blir nok å bruke dette hotellet flere ganger

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, BentheB3