Priceline
eDreams
ScandicHotels.comUSD 140
Anmeldt 29. oktober 2018

Flott hotell med særpreg!Betjeningen strekker seg maksimalt for at oppholdet skal bli så fint som mulig. Det er et hotell som du slipper sitte fryse på rommet, alltid god varme de gangene jeg har bodd her.Det er ordentlig stol på rommet som man kan sitte slappe av i.God mat i restauranten.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, kjell062
7751145212896, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Kjell,

Tusen takk for din anbefaling på Tripadvisor.
Din skryt av personalet bringes videre internt. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. oktober 2018

Vi ble møtt med et hyggelig velkommen. Hotellet er meget bra med fint rom, meget rent og trivelig.Kjempegod frokost der vi ikke manglet noe. Vi spiste middag i en "gammel " fin spisesal. Maten smakte veldig godt. Hyggelig atmosfære med blide og imøtekommende personale:) Tusen takk til alle sammen

Takk, ragnhild642018
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Heia Ragnhild,
Hyggelig å lese at du hadde det fint hos oss, takker for at du deler din opplevelse med oss på Tripadvisor.
Velkommen igjen!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell sentralt i Mo i Rana ,innbydende resepsjonsområdet med kaffe/te maskiner tilgjengelig. Også muligheter til å lage vafler på ettermiddag .
Fin nyoppusset del med lyse fine rom,veldig innbydende og med veldig gode høye senger .store lyse bad .
Eneste minuset var at det ikke er muligheter til å lage kaffe/te på rommet .Det er litt langt ned i resepsjonen for å hente dette . En vannkoker hadde vært et stort pluss :)

1  Takk, Cirkeline74
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære gjest,

Takker så mye for din tilbakemelding. Hyggelig å lese at du hadde et flott opphold hos oss på Meyergården. Når det gjelder vannkoker på rom er det dessverre ikke en del av Scandic sitt konsept.

Anmeldt 9. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Anmeldt 8. oktober 2018

Bra hotell.Gode senger og rent på rommet. Bra frokost. Da vi var der var den største frokostsalen stengt, så det ble litt trangt å spise. Sentralt. Gratis parkering. Gangavstand til kjøpesenter, jernbane, pub og flere spisesteder.

Takk, holmentommy

Hei Tommy,

Takker så mye for din tilbakemelding på tripadvisor.
Velkommen tilbake til oss!