Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell.
Bærer preg av at hotellet er gammelt.
Stille, rolig og helt uten restriksjoner på vannmengde i dusjen
Veldig god frokost og hyggelig betjening.
Utrolig irriterende med treigt Internett og hakkende TV-bilder.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jernj
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Jern,

Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at internett og tv-signalet var ustabilt når du skulle bruke det. Til vanlig leverer vårt nett meget god kvalitet, 11 mb per sekund. Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. oktober 2018

Flott hotell med særpreg!Betjeningen strekker seg maksimalt for at oppholdet skal bli så fint som mulig. Det er et hotell som du slipper sitte fryse på rommet, alltid god varme de gangene jeg har bodd her.Det er ordentlig stol på rommet som man kan sitte slappe av i.God mat i restauranten.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, kjell062
7751145212896, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Kjell,

Tusen takk for din anbefaling på Tripadvisor.
Din skryt av personalet bringes videre internt. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. oktober 2018

Vi ble møtt med et hyggelig velkommen. Hotellet er meget bra med fint rom, meget rent og trivelig.Kjempegod frokost der vi ikke manglet noe. Vi spiste middag i en "gammel " fin spisesal. Maten smakte veldig godt. Hyggelig atmosfære med blide og imøtekommende personale:) Tusen takk til alle sammen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ragnhild642018
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Heia Ragnhild,
Hyggelig å lese at du hadde det fint hos oss, takker for at du deler din opplevelse med oss på Tripadvisor.
Velkommen igjen!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell sentralt i Mo i Rana ,innbydende resepsjonsområdet med kaffe/te maskiner tilgjengelig. Også muligheter til å lage vafler på ettermiddag .
Fin nyoppusset del med lyse fine rom,veldig innbydende og med veldig gode høye senger .store lyse bad .
Eneste minuset var at det ikke er muligheter til å lage kaffe/te på rommet .Det er litt langt ned i resepsjonen for å hente dette . En vannkoker hadde vært et stort pluss :)

1  Takk, Cirkeline74
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære gjest,

Takker så mye for din tilbakemelding. Hyggelig å lese at du hadde et flott opphold hos oss på Meyergården. Når det gjelder vannkoker på rom er det dessverre ikke en del av Scandic sitt konsept.

Anmeldt 9. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018