Destinia.com
Priceline
ScandicHotels.comUSD 140
Anmeldt 21. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruben R, Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 10. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 12. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruben R, Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 7. november 2018

Flott hotell med sjel og særpreg. Betjeningen strekker seg maksimalt for at oppholdet skal bli så fint som mulig. Bra hotell. Gode senger og rent på rommet. Bra frokost med alt man ønsker seg. Dette anbefaler jeg til andre.

Romtips: God mat og service
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Knut R
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Knut,

Takker så mye for din tilbakemelding.
Ønsker deg velkommen tilbake til oss

Vennlig Hilsen
Ruben