ZenHotels.com
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Ruben R, Leder Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. feb. 2019
Kjære gjest,

Takker så mye at du tar deg tiden å deler din opplevelse med oss på Tripadvisor. Svært beklagelig at vi ikke leverer den servicen vi skal. Unnskyld for det! På Meyergården har vi gratis vann, kaffe, te og varmtvann for våre gjester i fellesområdet. Når det gjelder vannkoker og lenestol er ikke dette standard, det er svært synd om denne informasjonen står på en annen nettside. På våre egne nettsider står det "Skrivebord og stol", på våre oppgraderte rom (Superior Extra, Junior Suite, Presidental Suite) er det vannkoker. Når det gjelder sen-utsjekk så kjenner jeg ikke til episoden i detalj, her har det tydeligvis skjedd en misforståelse mellom oss. Håper at du kommer tilbake som gjest på hotellet, at vi får bevist at vi er bedre. Så må du gjerne gi oss en ny tilbakemelding igjen. Vi skal følge opp internt hos oss, for å se hva vi kan gjøre bedre. Vi lever av å gi gode opplevelser til våre gjester. Ønsker deg en riktig fin dag og Velkommen tilbake!

Vennlig Hilsen
    kr 995
  • Lol.travel
3.5 km fra Scandic Meyergården
Gratis parkering
Bedroom in Bech's Motel and Camping (family room / flat). Kitchen and living room with bedsofa l
2.1 km fra Scandic Meyergården
Bar/lounge
9.6 km fra Scandic Meyergården
Se flere hoteller i Mo i Rana
Anmeldt 21. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruben R, Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Anmeldt 10. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 12. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruben R, Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 7. november 2018

Flott hotell med sjel og særpreg. Betjeningen strekker seg maksimalt for at oppholdet skal bli så fint som mulig. Bra hotell. Gode senger og rent på rommet. Bra frokost med alt man ønsker seg. Dette anbefaler jeg til andre.

Romtips: God mat og service
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Knut R
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Knut,

Takker så mye for din tilbakemelding.
Ønsker deg velkommen tilbake til oss

Vennlig Hilsen
Ruben