Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et flott stopp på dette hotellet! Barna fikk godteri, is og leker ved innsjekk og koste seg i stort lekerom. Bra pris og fint rom i den nye delen av hotellet. Hyggelig og effektiv betjening, med unntak av han som sto i baren. Han var hyggelig, men ikke spesielt effektiv eller kunnskapsrik. Anbefales!

2  Takk, 308andreash
Ruben Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding og anbefaling. Velkommen tilbake, ønsker dere en riktig god sommer!

Anmeldt 6. juli 2020

Et fint og rent hotell med god service og et fantastisk lekerom med bla playstation, bordtennis, fotball løkke, basketballspill, airtrack og film. Frokosten var god og godt tilpasset covid-19. Kan anbefale et opphold her

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Mona_Birkemo

Hei Mona,
Takker for din tilbakemelding på tripadvisor. Hyggelig å lese at dere anbefaler oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. juli 2020

Hotellet har en veldig hyggelig betjening. Det kan være litt lang kø til resepsjonen nå i sommer men de jobber effektivt og er svært blide. Bodd her to ganger og begge gangene fikk jeg et flott rom, som var standard, minte meg mer om superior. Store rom, vanlige små bad men ikke klaustrofobiske. Det er godt med
Parkeringsplasser men de er dyre. Det er gratis kommunal parkering etter 17, før 8 og i helgene i p hus rett over hotellet (50 meter), og taket på en gård du ser fra resepsjonen. 250,- spart på det fra kveld til relativt tidlig morgen. God frokost. Restaurant, kan også spises i baren. For de som røyker er det en sportspub 75 meter nedenfor hotellet med uteservering og varmelamper om det blir kaldt. Stor uteservering i sola ved hotellet. Veldig fornøyd, dette er et av få Scandic hoteller jeg rater så høyt. Mvh, Stian Jensen, Oslo.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
2  Takk, StianHJensen

Hei Stian,
Takk for en utfyllende tilbakemelding på ditt opphold hos Meyergården. Ønsker deg en riktig god sommer.
Velkommen igjen!

Anmeldt 26. juni 2020

Det var veldig bra lekerom for barna, mye gøy å gjøre etter flere timer i bil. Gratis is var også stas!
Fine og rene rom. Gode senger.
Frokosten var også veldig bra, både barn og voksne var fornøyde.
Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, metteaakerholt
Ruben R, Leder  på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Hei Mette,
Takk for en fantastisk tilbakemelding og anbefaling. Det varmer våre hjerter å høre. Ønsker dere en riktig god sommer videre og Velkommen igjen!

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Grei standard, det første vi møter var en inntrykket dørstopper så dette gav vi beskjed om å fikk tilbud om å bytte rom, men siden vi var for en natt avslo vi tilbudet. Badet var helt greit, litt merkelig design på dusjen m/dørene som spriker men greit nok. Endel slitasje på rommet med bla skår i speil. Ligger sentralt. Fikk ikke tid å teste frokosten.

1  Takk, smackiiie
Ruben R, Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2020

Kjære gjest,
Synd at vi ikke leverte til din forventninger, det må jeg beklage. Veldig bra at resepsjonen tilbydde deg et nytt rom, og har forståelse for at du takker siden nei siden du skal dra neste morgen. Frokosten anbefaler jeg deg å teste ut når du er tilbake neste gang, frokost er en favoritt hos mange av våre gjester. Ønsker deg en riktig god sommer, og vi skal levere bedre når du er tilbake neste gang!