Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldt 13. juli 2020

Vi kommer stadig tilbake for overnatting med frokost på dette hotellet. Gode senger, rene og lyse rom. Selv nå med covid19-restriksjoner var frokosten en god opplevelse! Trivelige og imøtekommende ansatte. Fine familierom i ulike prisklasser - rimelig familieopphold. Fint uteområde. Lekerom for de minste. Mye for pengene!

Takk, Hilde M
Ruben Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Hilde,
Hjertelig takk for din tilbakemelding og anbefaling.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et flott stopp på dette hotellet! Barna fikk godteri, is og leker ved innsjekk og koste seg i stort lekerom. Bra pris og fint rom i den nye delen av hotellet. Hyggelig og effektiv betjening, med unntak av han som sto i baren. Han var hyggelig, men ikke spesielt effektiv eller kunnskapsrik. Anbefales!

2  Takk, 308andreash

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding og anbefaling. Velkommen tilbake, ønsker dere en riktig god sommer!

Anmeldt 6. juli 2020

Et fint og rent hotell med god service og et fantastisk lekerom med bla playstation, bordtennis, fotball løkke, basketballspill, airtrack og film. Frokosten var god og godt tilpasset covid-19. Kan anbefale et opphold her

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Mona_Birkemo

Hei Mona,
Takker for din tilbakemelding på tripadvisor. Hyggelig å lese at dere anbefaler oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. juli 2020

Hotellet har en veldig hyggelig betjening. Det kan være litt lang kø til resepsjonen nå i sommer men de jobber effektivt og er svært blide. Bodd her to ganger og begge gangene fikk jeg et flott rom, som var standard, minte meg mer om superior. Store rom, vanlige små bad men ikke klaustrofobiske. Det er godt med
Parkeringsplasser men de er dyre. Det er gratis kommunal parkering etter 17, før 8 og i helgene i p hus rett over hotellet (50 meter), og taket på en gård du ser fra resepsjonen. 250,- spart på det fra kveld til relativt tidlig morgen. God frokost. Restaurant, kan også spises i baren. For de som røyker er det en sportspub 75 meter nedenfor hotellet med uteservering og varmelamper om det blir kaldt. Stor uteservering i sola ved hotellet. Veldig fornøyd, dette er et av få Scandic hoteller jeg rater så høyt. Mvh, Stian Jensen, Oslo.

2  Takk, StianHJensen

Hei Stian,
Takk for en utfyllende tilbakemelding på ditt opphold hos Meyergården. Ønsker deg en riktig god sommer.
Velkommen igjen!