jjegtv349940
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben Robertsen, OtherScandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. juli 2020
Kjære gjest,
Takker for din tilbakemelding.
Varmer våre servicehjerter å høre at vi var turens høydepunkt hotellmessig.
God tur hjem, og Velkommen igjen!

kr 1 775
    kr 1 180
kr 950
    kr 950
Gratis parkering
Bedroom in Bech's Motel and Camping (family room / flat). Kitchen and living room with bedsofa l
kr 925
Se flere hoteller i Mo i Rana
Anmeldt 17. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

vi booket 1 natt på meyergården pga igjennomreise. vi fikk en fin velkomst av hyggelig resepsjonist å fikk rom i 5 etg, rommet var fint men enkelt innredet med fine farver å ei stor og go seng. det var tv i fotenden å ett lite kjøleskap noe jeg satte pris på med min medbrakte spesial øl fra Bodø. skal jeg nevne noe som jeg synes er dårlig (dette gjelder alle hotell jeg har besøkt) når man booker ett dobbeltrom, altså man betaler for 2 personer i ett rom, hvorfor i all verden setter de inn bare 1 stk go stol/lenestol.. en i følget må bestandig sitte på en pinnestol/skrivepultstolen eller i sengen.. skjønner hvis rommet er for lite, men her var det ikke ett problem "vi hadde superior". ellers var frokosten go å variert, stekt å kokt egg, bacon.. yoghurt, fresh juice maskin, litago osv.. booker gjerne en natt til på scandic meyergården når vi skal kjøre nordover.

2  Takk, tunneltrollet
Ruben Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding.
Veldig godt spørsmål angående antall lenestoler. Jeg kjenner ikke personlig til designfasen av hoteller, men det er mulig at de gjør det fordi gjennom 365 dager i året så bor det i 80% av tilfellene kun 1 person på rommet. Det er en mulighet at det blir vektlagt mest.

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020

Vi kommer stadig tilbake for overnatting med frokost på dette hotellet. Gode senger, rene og lyse rom. Selv nå med covid19-restriksjoner var frokosten en god opplevelse! Trivelige og imøtekommende ansatte. Fine familierom i ulike prisklasser - rimelig familieopphold. Fint uteområde. Lekerom for de minste. Mye for pengene!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Hilde M

Hei Hilde,
Hjertelig takk for din tilbakemelding og anbefaling.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et flott stopp på dette hotellet! Barna fikk godteri, is og leker ved innsjekk og koste seg i stort lekerom. Bra pris og fint rom i den nye delen av hotellet. Hyggelig og effektiv betjening, med unntak av han som sto i baren. Han var hyggelig, men ikke spesielt effektiv eller kunnskapsrik. Anbefales!

2  Takk, 308andreash

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding og anbefaling. Velkommen tilbake, ønsker dere en riktig god sommer!