Destinia.com
FindHotelUSD 145
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Anmeldt 21. juli 2020

Fin opplevelse totalt sett. Trekker litt ned at når man bestiller tre rom på samme bestilling, så forventer man å få rom noe i nærheten av hverandre, ikke et rom i hver etasje. Veldig god frokost, men jeg skulle ønske at det var tildelt tidspunkt til når man kunne spise, det var altfor mange personer på samme tid i lokalet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, asemosshansen
Ruben Nilsen Robertsen, General Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære gjest,
Takk for tilbakemelding. Beklager at dere ikke fikk rom i samme etasje. Anbefaling til neste gang er å skrive det inn som et ønske når dere reserverer rommet på web, dermed får vi det med når vi starter tildeling av rom dagen før ankomst. Frokost, etter flere tilbakemeldinger har vi valgt å dele opp gjestene i 4 grupper på frokost, det starter opp allerede fra 23/07-20.

Velkommen tilbake til Scandic Meyergården!

Anmeldt 20. juli 2020

Meget fornøyd med oppholdet. Betjeningen var topp. Hotellets lekerom sørget for underholdning av barn. Restauranten serverte utsøkte måltider. Frokosten var topp til tross for Covid 19 situasjonen og tilpassinger i forhold til denne

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Geir83
Ruben Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei Geir,
Takk for din anmeldelse på tripadvisor, det setter vi pris.
Ønsker deg og din familie Velkommen igjen!

God sommer!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hadde rom i den nye delen av hotellet. Rommet var rent og pent. Badet godt innredet med benk rundt vask og mange nok kroker osv til oppheng av håndklær osv. Meget god seng. TV og kjøleskap på rommet. Ekstra pluss for kjøleskap på rommet. Spiste middag i restauranten. Den hadde begrenset utvalg pga pandemien og det er forståelig. En god meny, men hvor en likevel savnet en tradisjonell biff for den som ikke vil ha mat med det lokale særpreget. Frokostbuffet rikholdig og hvor det meste nå var pakket i porsjonspakning, porsjonsglass osv. Håndsprit godt tilgjengelig. Hotellet har gratis parkering for gjester på baksiden av hotellet. Hyggelige ansatte.

Takk, Britt A
Ruben Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei Britt,
Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss på Tripadvisor. En god tradisjonell biff på menyen skal jeg ta med som innspill når vi skal oppsummere sommersesongen, kanskje vi tar det med på menyen til neste sommer. Ønsker dere hjertelig Velkommen tilbake! God sommer!

Anmeldt 17. juli 2020

Flott hotell i nydelige omgivelser, hvor Meyergården gir stedet ro og harmoni, og et historisk sus. Blide mennesker alle steder, god mat på restauranten og en hærlig frokost. For vår langtur i Nordland og Troms ble denne natten på Meyergården turens høydepunkt rent hotellmessig

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, jjegtv349940

Kjære gjest,
Takker for din tilbakemelding.
Varmer våre servicehjerter å høre at vi var turens høydepunkt hotellmessig.
God tur hjem, og Velkommen igjen!