Destinia.com
Booking.comUSD 145
Trip.comUSD 153
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Blid, imøtekommende og hjelpsom personale. Rommet var helt greit med tanke på at vi bare skulle overnatte 1 natt, kanskje litt lite om vi skulle vært der over lengre tid. Flott og god frokost, med mange valgmuligheter.

2  Takk, Turisten16
Ruben Nilsen Robertsen, General Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Kjære gjest,
Takker så mye for at du tar deg tiden å deler din opplevelse på Tripadvisor.
Hjertelig Velkommen tilbake!

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til. Parkering like ved hotellet (HC-plass). Vi ble møtt av ett hyggelig personale. Fikk rom i den andre bygget (hotellet består av to bygg), så det ble litt å gå. Rommene var lyse og pene. Badet ok, det samme var sengene. Frokosten var i form av buffe. Standard utvalg. Betalte kr. 1.345,- for rom og frokost. Akseptabelt.

2  Takk, AndersZorn

Hei Anders,
Takk for anmeldelse din på TripAdvisor. Forstår det slik at dere hadde en god opplevelse at Scandic Meyergården.
Ønsker dere Velkommen igjen!

Anmeldt 30. juli 2020

En fin opplevelse. Trivelig og rent hotel. Frokosten var bra. Lurt at vi kunne velge tidspunkt og spise frokost. Ble ikke trengsel på morran. De fulgte rutinene i disse koronatidene. Vil anbefale dette hotellet. Kommer gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, trasmu456230

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding og anbefaling.
Godt å høre at du hadde en positiv opplevelse av våre rutiner.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Ankom søkk våte på mc, hyggelig mann i resepsjonen forklarte hvor vi kunne parkere, informerte om frokosttider etc. Fikk oss til å føle oss velkomne! At mannen i baren på kvelden aldri hadde hørt om Jægermeister, og påsto at de ikke hadde får vi ta på opplæringskontoen. Flaska sto midt i hylla, og etter litt dirigering traff han:-) Frokosten manglet ingen ting, vi var fornøyde med oppholdet.

1  Takk, mikkelbo
Ruben Nilsen Robertsen, General Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for din anmeldelse.
Hyggelig å lese at dere hadde et godt opphold hos oss. Det med baren skal vi følge opp :) Bra at dere fikk løst det med litt samarbeid.

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020