Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Expedia.comUSD 146
CheapTicketsUSD 146
Anmeldt 2. august 2020

Fint hotell, god service. Svært få parkeringsplasser ved selve hotellet, og minimalt med ladeplasser for elbil. Det finnes ordinære ladeplasser i nærheten (husk nøkkel) men ingen hurtigladere i nærheten.

Takk, Katrine_turist
Ruben Nilsen Robertsen, General Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei Katrine,
Takk for tilbakemelding. Hotellet tilbyr 75 gratis parkeringsplasser, og har 4 gratis ladepunkt for el-bil. Det har kommet en enorme etterspørsel for ladding av el-bil i året sommersesong, grunnet i at vi kun har hatt norske turister på veien. Vi ser allerede nå på muligheten for å legge enda mer til rette for ladding til neste sesong, flere punkt og mer kraft.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2020

Fine rom, gode senger, god service og veldig barnevennlig med egen goodie-bag til ungene ved innsjekk og gratis is og stort flott lekerom i underetasjen. Sentral og bra beliggenhet. Her bor vi gjerne igjen!

Takk, akalst812422
Ruben Nilsen Robertsen, General Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for anbefalingen.
Velkommen igjen!

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Blid, imøtekommende og hjelpsom personale. Rommet var helt greit med tanke på at vi bare skulle overnatte 1 natt, kanskje litt lite om vi skulle vært der over lengre tid. Flott og god frokost, med mange valgmuligheter.

1  Takk, Turisten16
Ruben Nilsen Robertsen, General Manager på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Kjære gjest,
Takker så mye for at du tar deg tiden å deler din opplevelse på Tripadvisor.
Hjertelig Velkommen tilbake!

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til. Parkering like ved hotellet (HC-plass). Vi ble møtt av ett hyggelig personale. Fikk rom i den andre bygget (hotellet består av to bygg), så det ble litt å gå. Rommene var lyse og pene. Badet ok, det samme var sengene. Frokosten var i form av buffe. Standard utvalg. Betalte kr. 1.345,- for rom og frokost. Akseptabelt.

2  Takk, AndersZorn

Hei Anders,
Takk for anmeldelse din på TripAdvisor. Forstår det slik at dere hadde en god opplevelse at Scandic Meyergården.
Ønsker dere Velkommen igjen!

Anmeldt 30. juli 2020

En fin opplevelse. Trivelig og rent hotel. Frokosten var bra. Lurt at vi kunne velge tidspunkt og spise frokost. Ble ikke trengsel på morran. De fulgte rutinene i disse koronatidene. Vil anbefale dette hotellet. Kommer gjerne tilbake.

Takk, trasmu456230

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding og anbefaling.
Godt å høre at du hadde en positiv opplevelse av våre rutiner.
Velkommen tilbake!