Destinia.com
Booking.comUSD 145
ScandicHotels.comUSD 156
FindHotelUSD 145
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Dette er et meget bra hotell med lunsj- og middagstilbud selv i disse tider. Flott rom, god mat og kjempebra frokost. Hotellet ligger sentralt og flybussen stanser rett på utsiden av hotellet. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2020
3  Takk, Rune1973
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Rune,
Takk for at du tar deg tiden å deler din opplevelse på Tripadvisor.
Vi ønsker deg Velkommen tilbake!

Vennlig Hilsen
Ruben
Hotellsjef

Anmeldt 5. oktober 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 25. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Anmeldt 22. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Anmeldt 13. september 2020

Meget bra hotel. Anbefales på det sterkeste. Jeg var der med kjæresten min og har hatt en meget bra opplevelse. Personalet var hyggelig Og hjelpsom. Frokosten var av topp klasse og hotellrommet var nokså stor

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Isak646892
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Hei Isak,

Tusen takk for en hyggelige tilbakemelding.
Fantastisk at dere hadde det så bra hos oss.
Velkommen igjen!

Vennlig Hilsen