ScandicHotels.com
FindHotel
eDreamsUSD 128
Anmeldt 8. oktober 2020

Meyergården har en helt egen og hjemmekoselig atmosfære som preges av autentisitet fra hotellets opprinnelse. Betjeningen utviser fantastisk service og vennlighet som gjør at man ønsker å komme tilbake. Ikke bare for å overnatte, men for opplevelsen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, svein901
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2020

Hei Svein,
Tusen takk for det, og veldig hyggelig å høre.
Ønsker deg hjertelig Velkommen tilbake til Meyergården.

Vennlig Hilsen
Ruben
Hotellsjef

Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Dette er et meget bra hotell med lunsj- og middagstilbud selv i disse tider. Flott rom, god mat og kjempebra frokost. Hotellet ligger sentralt og flybussen stanser rett på utsiden av hotellet. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2020
3  Takk, Rune1973
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei Rune,
Takk for at du tar deg tiden å deler din opplevelse på Tripadvisor.
Vi ønsker deg Velkommen tilbake!

Vennlig Hilsen
Ruben
Hotellsjef

Anmeldt 5. oktober 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 25. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Anmeldt 22. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben Nilsen Robertsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020