Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 135
Anmeldt 15. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ruben Nilsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Menyen på restauranten til Mo i Rana’s «beste hotell» var skuffende. Fiskesuppen var kjedelig i utgangspunktet og bar preg av delvis oppvarming i mikrobølgeovn, minnet om en dårlig versjon av Findus fiskesuppe fra frysedisken! Her kommer vi nok ikke tilbake! Kokken kan søke råd hos Aurora restaurant på Nesna, der KAN de lage fiskesuppe!

Takk, DayTrip33998130923

Kjære gjest,
Takk for at du deler din opplevelse med oss på tripadvisor.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 2 voksne og et barn som reiser Norge rundt, og på denne rundreisen bor stort sett på Scandic hoteller.
Oppholdet var stort sett greit nok, men det som trekker ned er litt unødig stress med parkering, da turistparkeringen gjelder for 2 og 2 timer av gangen, og bilen må flyttes mellom hver gang, utenom hvis man ankommer til hotellet tidlig nok og finner plass utenfor hotellet.
Det som trekker ned mest, er de lyse gardinene som slipper inn midnattslyset, så for de som må ha det mørkt om natten for å få en god natts søvn, så er ikke dette noe særlig bra.
Frokosten var veldig god, så det trekker opp litt, og betjeningen hyggelig.
Byen ellers er en trivelig liten by.

Romtips: Kom tidlig til hotellet for å sikre parkering rett utenfor hotellet, samt be om rom i den nye fløyen ved bestilling.
Takk, HiltonEliteMember
Ruben Nilsen, Other på Scandic Meyergården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære gjest,

Takker for at du tar deg tiden å deler din opplevelse med oss.
Vi skal følge opp videre det angående parkering.
Velkommen tilbake til Meyergården!

Anmeldt 11. juli 2021

Rommene var rene og romslige.
Stort pluss for parkering rett utenfor.
Eneste bemerkning er at det var alt for lite trykk på dusjen til å få vasket langt hår.
Alt i alt et meget godt valg for overnatting i Mo i Rana.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, hildekristineide

Hei Hilde,

Tusen takk for deres besøk og for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen. Gleder oss til å se dere igjen. Ønsker deg en nydelig dag!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Gjest på hotellet. Kjørt langt fra Lofoten og vi var sultne, slitne og tørste. Så frem til å slappe av ute i sommerkveld i 27 gr. Ønsket oss en predinner drink ute. Ingen service, baren stengt! Utrolig at dette er mulig på et slikt hotell.
Mange gjester skuffet.

Takk, Curiosity10688713853

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har gitt oss denne svært viktige tilbakemeldingen! Dette var trist å lese og det er absolutt ikke slik det skal være å bo på Meyergården.