Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 143
FindHotelUSD 134
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke Level rabatt som jag har i Scandic feiende.
Rommet var kjempestøvete, etter tast over alle flater var det ubehagelig dårlig rengjort. Til og med sengegavelen var ikke tørket av, da tenker jeg på hvor dårlig koronarengjøringen er ved hotellet.
Frokosten hadde dårlig system ved inntak av gjester, de burde ha hatt en i inngangen og følgt opp dette
Dessuten ble frokostbuffeten dårlig fullt opp

Romtips: Parkeringsplassen er veldig full, pass på at du ikke flytter bilen etter kl 1600.
Takk, Ken Roger S
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin resepsjon, parkeringsplasser rett utenfor som vi kunne stå gratis på, måtte ha parkeringsbevis. Fine rom, vi hadde et superior og det hadde god plass til vår familie på 4 - to voksne og to barn 9 og 12 år.

Badet var fint og hadde fine detaljer som håndklevarmer, sminkespeil, hårføner. Badekar var et pluss for de andre i familien, men for meg som liker å dusje, var det litt upraktisk. Dusjveggen som skulle hindre at gulvet ble vått fra dusjinga, var ikke stor nok, så masse vann fant veien til gulvet allikevel.

Frokosten var veldig bra.

Grunnen til at vi har gitt 3 stjerner er renholdet. Det var masse støv på toppen av garderobeskapene, gammelt grått støv. På sengegavlen var det tørket støv, men det var nok ikke gjort denne uken.

Takk, ceciliesj
Anmeldt 21. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har en fin beliggenhet. Rommene var store og luftige. Rommene var også vasket bra, men rommet har en grusom lukt! Om det er rengjøringsmidler som lukter vet jeg ikke, men det luktet surt!
Det som trekkes veldig ned er at det virket noe kaotisk under frokosten. Det manglet rundstykker, og de hadde heller ikke et godt utvalg til barn som de reklamerer for. Eksempelvis pannekaker.
Vi skulle spise middag på hotellet men fikk beskjed om at de ikke hadde noe ledig hele dagen! Så da måtte vi kjøpe takeaway fra enn leverandør i byen! Det er for dårlig å ikke kunne få mulighet til å spise på hotellet man bor på.

Vi hadde et familierom med 4 sengeplasser, og fikk kun utdelt et glass fordelt på 4 personer. Rommet har lite utstyr. Verken vannkoker, kaffemaskin, minibar eller noe. Det er veldig dumt når man ikke får spise på hotellet grunnet for stor pågang i restauranten.

Romtips: -Burde være tidlig ute da det er veldig få parkeringsplasser til hotellet - Booke bord på restauranten før man ankommer
2  Takk, 488hildev