TripadvisorUSD 143
Orbitz.com
eDreams
ScandicHotels.comUSD 144
Anmeldt 31. juli 2021

Meyergården hotell er jeg super fornøyd med. Service i resepsjon, restaurant og frokostsal var super.
Fikk rom i den nyeste delen, gode senger, stort fint rom.
Parkering utenfor er også gratis.
Anbefales og kommer gjerne tilbake hit.

Takk, RegularHotelVisitor1
Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 27. juli 2021

Hotellet ligger sentralt. Rommene har en fin størrelse. Badet har og ok str. men er gammelt.
Betjeningen er hyggelige ved innsjekk.
Hadde forhåndsbestilt bord i restauranten. Veldig lite sjarmerende lokale. Noen få grep så kan det bli hyggelig. Når vi kom var det så vidt vi fikk kontakt med noen og vi ble usikre på om det var i riktig lokale. Det var ikke dekket på noen bord så det så ikke ut som et restaurantlokale.
Har ikke forretter. Få retter å velge mellom. Maten var ok men måtte sendes inn for å varmes. Ett par gjester gikk da det tok for lang tid å få bestilt. Utsikten fra rommet ut mot hagen var veldig hyggelig, men hotellet har en uteplass på samme side hvor det satt gjester til 01. Og på morningen sto det gjester der å røkte så lukten kom inn på rommet - lite sjarmerende. Da det ikke er AC måtte vi ha vinduet åpent hele tiden da det kun kan åpnes litt.
Når vi kom ned til frokost ble vi hilst God morgen av resepsjonist De som jobbet i frokosten var og veldig hyggelige og frokosten var overraskende bra!

Takk, Nina L
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell med fine rom og gode senger.
Minus for dårlig organisering av frokost servering . Den var delt opp i puljer pga corona. Kø ble fort veldig lang. Tips når du kommer frem til maten så ta med nok mat for du gidder ikke stille deg opp igjen. Bruk av de brenne serveringsbrett .
Kø kunne vært unngått /blitt mindre om brød og smør påføring hadde blitt flyttet ut av mat løypa, her hopet deg opp kø. Kaffe maskin skulle også blitt flyttet. Her var det dårlig logistikk . Å ta kaffe etter frokost ble det ikke noe av ( for da var det å stille seg i kø igjen)

2  Takk, John Arne H