Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ScandicHotels.comUSD 145
Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet kunne vore skikkelig flott. Gamal og ærverdig del av hotellet er flott. Desverre er det så slite og generisk der vi budde. Der trengs ein oppgradering. Lite effektiv frukostgjennomføring med lange køar til maten. Dette kunne nok vore meir effektivt organisert. Ok frukost.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Journey25013780368
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

På vår Nordlandsferie overnattet vi her to netter på vei hjem igjen. Det var det dårligste hotellet vi lå på i løpet av turen vår. Rommet vi lå på første natta hadde trengt oppussing. Badet var sikkert fra 90-tallet med badekar og dusjforheng rundt. Etter en dusj der var det vann overalt på hele badet fordi det renner av badekarskanten og ned på gulvet. Da var det bare å bruke sko når man skulle på do senere. Gulvet på soverommet var tydelig slitt med mange store merker i. Møblene var oppgradert og var ganske bra. Rart at det bare var møblene som hadde blitt byttet ut. Pluss for at det var kjøleskap på rommet og at rommet var ganske stort.

En annen ting var mye støy. Det var i andre etasje rett over uteplassen til hotellets bar. Der satt det folk og snakket og røyket på kvelden. Vi måtte lufte pga. varmen på rommet og da ble det en del lyd og sigarettrøyk inn på rommet. Det var også veldig lytt på rommet slik at vi hørte godt alle som spiste frokost rett under oss tidlig på morgenen. Vi ba om å få bytte rom dagen etter, men det var ikke så lett pga. få ledige rom. Hun som jobbet i resepsjonen var hyggelig, og vi fikk se på et rom i den eldste delen av hotellet. Selv om dette rommet var eldre, og badet enda eldre, byttet vi til dette. Det hadde i hvert fall vanlig dusj og vindu ut mot en rolig hage. Gangen til rommet i den gamle delen så ut som et museum med pynt som gammelt service, elghoder, geværer og gamle møbler. Det er sjarmerende om du liker gammel stil.

Frokosten var organisert slik at man dagen før må velge tidspunkt for når man skal spise, slik at ikke for mange spiser samtidig. Det er greit nok, men det var likevel den trangeste frokostopplevelsen vi hadde i sommer. Selve rommet der man hentet mat var lite, og det stod på en lapp maks 15 personer inne i rommet. Ingen ansatte passet på dette, så det ble ikke fulgt. Her var det veldig vanskelig å følge smittevernregler. Mange mennesker presset seg frem og noen holdt avstand og ble forbigått i køen. Etter et og et halvt år med strenge smittevernregler, syntes jeg dette var ubehagelig å stå så tett oppå mange mennesker. Jeg gikk så fort jeg kunne gjennom. Forsyn deg mye på en runde for du vil ikke gå to runder, og du rekker det kanskje heller ikke på de 45 minuttene du har til rådighet med mye kø. Selve matutvalget var bra.

Pluss for at det er gratis parkering utenfor med bevis fra hotellet. Det er ikke mange plasser, så du bør komme tidlig. Det var mange ladeplasser til elbil. Også et pluss at hotellet ligger sentralt til i byen med kort gåavstand til gågata og restauranter.

Romtips: Kom tidlig for gratis parkering rett utenfor. Det blir fort fullt. Be om å ikke få rom I andre etasje over uteplassen med bord og stoler.
Takk, Trokken
Anmeldt 31. juli 2021

Meyergården hotell er jeg super fornøyd med. Service i resepsjon, restaurant og frokostsal var super.
Fikk rom i den nyeste delen, gode senger, stort fint rom.
Parkering utenfor er også gratis.
Anbefales og kommer gjerne tilbake hit.

Takk, RegularHotelVisitor1
Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com