Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotel
Anmeldt 12. august 2021

Anmeldt 8. august 2021

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

På vår ferd nordover valgte vi Scandic fordi vi tenkte det var et «trygt» hotell, både ifb med korona, mat og rengjøringen. Vi bestilte burgere og pannekaker, og maten var upåklagelig. Hotellet er ganske slitt, men rommet greit nok. At det sto mat i kjøleskapet fra tidligere gjester får meg til å lure på renholdet. Vi hadde med treåringen som fikk egen seng i høyden, uten sengehest. Endte med at mor sov i køyen. Frokosten var veldig god, men noe forvirrende i velkomsten, samt køordningen i forbindelse med korona. Hotellet ligger sentrumsnært, men det er vanskelig å finne parkering. Alt i alt helt ok.

Takk, IdaKristin88
Anmeldt 3. august 2021

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet kunne vore skikkelig flott. Gamal og ærverdig del av hotellet er flott. Desverre er det så slite og generisk der vi budde. Der trengs ein oppgradering. Lite effektiv frukostgjennomføring med lange køar til maten. Dette kunne nok vore meir effektivt organisert. Ok frukost.

Takk, Journey25013780368