Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 15. august 2021

Elendig rom, totalt nedslitt, elendig og utslitt seng, lite søvn denne natta.. Var gjort et tappert forsøk med å sette inn ei bordvifte siden rommet ikke har aircondition, men hva nytter det når det er kontaktfeil i den og virker bare på en spesiell plass i rommet. Mange gjester var i resepsjonen å klaga på akkurat samme som oss.
Sagt i fra om dette før, ser ikke ut som hotellet tar tilbakemeldinger fra gjester seriøst nok til å gjøre endringer, så neste gang blir det ikke dette hotellet når vi besøker Mo
Veldig hyggelig personal og flott frokost.

Takk, Seaside422421
Anmeldt 12. august 2021

Anmeldt 8. august 2021

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

På vår ferd nordover valgte vi Scandic fordi vi tenkte det var et «trygt» hotell, både ifb med korona, mat og rengjøringen. Vi bestilte burgere og pannekaker, og maten var upåklagelig. Hotellet er ganske slitt, men rommet greit nok. At det sto mat i kjøleskapet fra tidligere gjester får meg til å lure på renholdet. Vi hadde med treåringen som fikk egen seng i høyden, uten sengehest. Endte med at mor sov i køyen. Frokosten var veldig god, men noe forvirrende i velkomsten, samt køordningen i forbindelse med korona. Hotellet ligger sentrumsnært, men det er vanskelig å finne parkering. Alt i alt helt ok.

Takk, IdaKristin88
Anmeldt 3. august 2021