Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotel
eDreams
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Scandic Meyergården ligger midt i sentrum og det er gratis parkering til hotellets gjester utenfor. For de som har el-bil så er det flere ladeplasser for dem. Vi ble godt mottatt og fikk rom i den nye fløyen. Fint rom med høye og gode senger, det var kjøleskap på rommet. I forbindelse med koronaen var frokosten delt opp, slik at det ikke var så mange om gangen inne. Frokosten var variert og god. Vi spiste også andre måltider der, de var godt tilbredt. Godt fornøyd med oppholdet.

2  Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 15. august 2021

Elendig rom, totalt nedslitt, elendig og utslitt seng, lite søvn denne natta.. Var gjort et tappert forsøk med å sette inn ei bordvifte siden rommet ikke har aircondition, men hva nytter det når det er kontaktfeil i den og virker bare på en spesiell plass i rommet. Mange gjester var i resepsjonen å klaga på akkurat samme som oss.
Sagt i fra om dette før, ser ikke ut som hotellet tar tilbakemeldinger fra gjester seriøst nok til å gjøre endringer, så neste gang blir det ikke dette hotellet når vi besøker Mo
Veldig hyggelig personal og flott frokost.

Takk, Seaside422421
Anmeldt 12. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 8. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

På vår ferd nordover valgte vi Scandic fordi vi tenkte det var et «trygt» hotell, både ifb med korona, mat og rengjøringen. Vi bestilte burgere og pannekaker, og maten var upåklagelig. Hotellet er ganske slitt, men rommet greit nok. At det sto mat i kjøleskapet fra tidligere gjester får meg til å lure på renholdet. Vi hadde med treåringen som fikk egen seng i høyden, uten sengehest. Endte med at mor sov i køyen. Frokosten var veldig god, men noe forvirrende i velkomsten, samt køordningen i forbindelse med korona. Hotellet ligger sentrumsnært, men det er vanskelig å finne parkering. Alt i alt helt ok.

Takk, IdaKristin88