Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.com
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 145
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Bodde her over 2 perioder.
På vårt første besøk hadde jeg gjort feil når jeg booket rom og resepsjonen var ikke særlig villig til å hjelpe meg å ordne opp i dette. Vi fikk et Fint rom men med utsikt mot ingenting. Den dårlige servicen syntes å følge resten av oppholdet. Vi ble ikke hilst på en eneste gang verken av frokostvaktene, resepsjonen eller rengjørerne. Vi følte oss rett og slett ikke velkommen.

Under det andre oppholdet var det en noe hyggeligere mann i resepsjonen, med Håvard på navneskiltet. Denne gangen fikk vi et svært dårlig rom. Det var gammelt og veldig dårlig rengjort. Dusjen var skitten uten at vi hadde brukt den og glassene på badet var flekkete. Gulvet var klisjete etter noe søl, og det lå store mengder støv på gulvet. Hvi du har astma eller støvallergi anbefales ikke dette hotellet.
Besøket i baren var et veldig stort pluss i forhold til resten av hotellet. Bartenderen var hyggelig og yter god og effektiv service. Koselig bar med sittegruppe i lobbyen.

Parkering var nært men ikke enkel å få etter klokkken 16.
Frokosten var ikke helt bra… det virket som om fokuset ligger mer på kvantiteten av mat enn kvaliteten.

Hotellet ligger sentrumsnært og det er kort vei til det meste.

Romtips: Sentrumsnært, koselig bar.
Takk, Daniall H
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Scandic Meyergården ligger midt i sentrum og det er gratis parkering til hotellets gjester utenfor. For de som har el-bil så er det flere ladeplasser for dem. Vi ble godt mottatt og fikk rom i den nye fløyen. Fint rom med høye og gode senger, det var kjøleskap på rommet. I forbindelse med koronaen var frokosten delt opp, slik at det ikke var så mange om gangen inne. Frokosten var variert og god. Vi spiste også andre måltider der, de var godt tilbredt. Godt fornøyd med oppholdet.

2  Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 15. august 2021

Elendig rom, totalt nedslitt, elendig og utslitt seng, lite søvn denne natta.. Var gjort et tappert forsøk med å sette inn ei bordvifte siden rommet ikke har aircondition, men hva nytter det når det er kontaktfeil i den og virker bare på en spesiell plass i rommet. Mange gjester var i resepsjonen å klaga på akkurat samme som oss.
Sagt i fra om dette før, ser ikke ut som hotellet tar tilbakemeldinger fra gjester seriøst nok til å gjøre endringer, så neste gang blir det ikke dette hotellet når vi besøker Mo
Veldig hyggelig personal og flott frokost.

Takk, Seaside422421
Anmeldt 12. august 2021