Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 131
FindHotel
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Hadde en natt på dette hotellet på vår vei sørover.
Rommet var ok, men sterilt og gammelt Følte en var på et sykehus fra 60 tallet.
Senga virket å være knekt, direkte forferdelig å ligge i. Var desverre så sene og trette at vi ikke orket å be om alternativt rom.
Frokosten var og trist... greit utvalg, men når eggene er kalde, mugg på druer og råtten salat.... gikk fra frokosten og handla oss heller frokost på ei veikro.

Virkelig skuffet over dette hotellet, hadde forventa noe bedre av Scandic

Takk, JensNN
Anmeldt 22. august 2021

Vi stoppet her for en natt på tur fra Lofoten sørover. Vi er en familie på fire og bestilte en familierom. Rommet var rent og godt tilpasset familier. Frokosten var god og personalet på hotellet var var vennlig. Til tross for at noen deler av hotellet trenger renovering, var vi fornøyd med oppholdet. Vi brukte kommunal parkering rett utenfor hotellet.

Takk, 317lanao
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Bodde her over 2 perioder.
På vårt første besøk hadde jeg gjort feil når jeg booket rom og resepsjonen var ikke særlig villig til å hjelpe meg å ordne opp i dette. Vi fikk et Fint rom men med utsikt mot ingenting. Den dårlige servicen syntes å følge resten av oppholdet. Vi ble ikke hilst på en eneste gang verken av frokostvaktene, resepsjonen eller rengjørerne. Vi følte oss rett og slett ikke velkommen.

Under det andre oppholdet var det en noe hyggeligere mann i resepsjonen, med Håvard på navneskiltet. Denne gangen fikk vi et svært dårlig rom. Det var gammelt og veldig dårlig rengjort. Dusjen var skitten uten at vi hadde brukt den og glassene på badet var flekkete. Gulvet var klisjete etter noe søl, og det lå store mengder støv på gulvet. Hvi du har astma eller støvallergi anbefales ikke dette hotellet.
Besøket i baren var et veldig stort pluss i forhold til resten av hotellet. Bartenderen var hyggelig og yter god og effektiv service. Koselig bar med sittegruppe i lobbyen.

Parkering var nært men ikke enkel å få etter klokkken 16.
Frokosten var ikke helt bra… det virket som om fokuset ligger mer på kvantiteten av mat enn kvaliteten.

Hotellet ligger sentrumsnært og det er kort vei til det meste.

Romtips: Sentrumsnært, koselig bar.
Takk, Daniall H
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Scandic Meyergården ligger midt i sentrum og det er gratis parkering til hotellets gjester utenfor. For de som har el-bil så er det flere ladeplasser for dem. Vi ble godt mottatt og fikk rom i den nye fløyen. Fint rom med høye og gode senger, det var kjøleskap på rommet. I forbindelse med koronaen var frokosten delt opp, slik at det ikke var så mange om gangen inne. Frokosten var variert og god. Vi spiste også andre måltider der, de var godt tilbredt. Godt fornøyd med oppholdet.

2  Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 15. august 2021

Elendig rom, totalt nedslitt, elendig og utslitt seng, lite søvn denne natta.. Var gjort et tappert forsøk med å sette inn ei bordvifte siden rommet ikke har aircondition, men hva nytter det når det er kontaktfeil i den og virker bare på en spesiell plass i rommet. Mange gjester var i resepsjonen å klaga på akkurat samme som oss.
Sagt i fra om dette før, ser ikke ut som hotellet tar tilbakemeldinger fra gjester seriøst nok til å gjøre endringer, så neste gang blir det ikke dette hotellet når vi besøker Mo
Veldig hyggelig personal og flott frokost.

Takk, Seaside422421