“Reise”
Anmeldelse av Bangkok Restaurant

Bangkok Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Mat smaker greit, vi måtte vente lenge før maten bli servert. Fikk veldig lite mat på hovedretten, må nesten bestille en rett til.

Takk, 986ooo

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Slår all veimat langs E6.
Bestilte, henta og spisse på Saltfjellet. Nydeleg mat. Dessverre var det ikkje bestikk eller serviettar med.

Takk, KingKEB
Anmeldt 22. februar 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig betjening.
Husk 5 er god varm og sterk mat, og det er de helt ærlige om.

Takk for maten og håper dere står ut Corona stormen.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, ElmoWasHere
Anmeldt 29. november 2020 via mobile enheter

Topp kvalitet i fullstendig autentisk thai stil. Dette er den andre gangen vi besøker denne restauranten og de fortsetter å imponere!
Serveringen er personlig, imøtekommende og til stede. Maten er fersk, smakfull og perfekt tilberedt og alle rettene kan tilpasses etter hvor sterkt man ønsker det.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, BetinaM16
Anmeldt 22. oktober 2020

Kjempe kunde service ! Beste thai maten jeg noen gang har spist! Er du i mo i rana en dag er denne plassen du burde sjekke ut! Vi skal dit igjen!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, elanorl153

Reisende som så på Bangkok Restaurant, så også på

Har du vært i Bangkok Restaurant? Del dine erfaringer!