“Veldig mye smak og mulighet for sterk mat”
Anmeldelse av Bangkok Restaurant

Bangkok Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

På vår tur til Nord-Norge endte vi opp med å spise her to ganger. Det var god og ordentlig thai-mat med mye smak. Jeg er glad i litt sterk mat som smaker mye, og det fikk jeg her da jeg bestilte supper. Man kan velge styrken på maten selv. Lokalet er lite, men koselig. Det er god avstand mellom bordene og en rolig atmosfære. Dette er en av de beste Thai-restaurantene jeg har spist på. Prisene er kanskje litt høyere enn typiske Kina-restauranter. Servitøren var også hyggelig.

Takk, Trokken

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og matopplevelse. Mimrer tilbake til da jeg var på restaurant i Bangkok og Shang rai. Godt utvalg, stemningsfull musikk i bakgrunnen, god service og sjarmerende lokale. Verdt å merke seg at maten er spicy. Ikke dra hit hvis du ikke tåler medium styrke på tomatsalsaen på fredagstacoen din.

Takk, Malene B
Anmeldt 19. juli 2021

har spist her flere ganger og aldri blitt skuffet. det er mange retter med flere valg så og treffe 100% på en rett kan vøre vanskelig hvis man ikke er kjent med det Thailandske kjøkken. forretten er gode, men små porsjoner som snacks

Takk, 106bj_rnr
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Mat smaker greit, vi måtte vente lenge før maten bli servert. Fikk veldig lite mat på hovedretten, må nesten bestille en rett til.

Takk, 986ooo
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Slår all veimat langs E6.
Bestilte, henta og spisse på Saltfjellet. Nydeleg mat. Dessverre var det ikkje bestikk eller serviettar med.

Takk, KingKEB

Reisende som så på Bangkok Restaurant, så også på

Har du vært i Bangkok Restaurant? Del dine erfaringer!