“Veldig god lunsj”
Anmeldelse av The Lounge

The Lounge
Vurdert som nr. 4 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Beskrivelse: The Lounge er en hyggelig og sentrumskjær kafé der du kan nyte lunsjen og livet med venner, kjærester og kolleger. Vi har uteservering i grønne omgivelser og koselige sitteplasser innendørs. Vi har en variert meny som består for det meste av streetfood. Vi har også byens mest spennende lokaler for seminarer, kurs og konferanser. Vi overrasker gjerne og er opptatt av service og særpreg!
Anmeldt 31. juli 2021

Utrolig god mat samt hyggelig personale og atmosfære. Vi prøvde dagens suppe, «pull me tender», kyllingsalat, quiche og pannekaker; alt anbefales!

Takk, MariaF7228

Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat, nydelig service! Spiste en kylling sandwich som var ulik andre jeg har smakt. Veldig, veldig god!

Takk, EliseMariH
Anmeldt 24. juni 2021

Ypperlig tilrettelegging og servering under arbeids-lunch! Dagens suppe er alltid et sikkert valg. Anbefales!

Takk, 365marit_
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk! Ute atmosfæren er magisk. Nydelige suoper og shake og iskaffe. Flott betjening. Pefekt lunch plass

Takk, LeniD2
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god lunsj på en flott sommerdag tidlig i juni, satt ute under en bjørk. Kan anbefale Vegan’s paradise salat! God service også.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 185bentes

Reisende som så på The Lounge, så også på

Har du vært i The Lounge? Del dine erfaringer!