“Koselig og god service”
Anmeldelse av Osteria Kreo

Osteria Kreo
Vurdert som nr. 2 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 24. juli 2021

Vi tok valentinesdate’en hos Osteria Kreo, og det angrer vi ikke på! Det var så koselig atmosfære, kjempe god service av alle som var på jobb! Og maten var nydelig!! Kommer tilbake hit!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Jsa149

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nygift og kunne tenkt oss mere swing over besøket i den anledning ettersom vi reserverte bord på navnet nygift! Men maten smakte fortreffelig. Prosecco, ost, spekemat, foccacia og oliven var mettende nok og etter å ha fortært en nydelig Tomahawk perfekt stekt kjentes magen sprekkmett. Klæsjet til med en delt fondant og nok en flaske bobler vandret vi ut i kvelden godt fornøyd. Ligg unna NR3 og kos dere heller her! Vært begge steder og klart første valg neste gang! Minuset er att dere ikke ga litt ekstra kredd i service og ruskete toaletter...men kokken...perfekt!!!

Takk, 700st_leg
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fin familiemiddag i forbindelse med kort opphold i Mo i Rana. Veldig god pizza. Ok betjening. Fin plass med god atmosfære. Ryddig og rent.

Takk, Trip723309
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God og hyggelig setvice. Osso bocco smakte fortreffelig - med anbefalt vin. Perfect sjokoladefondant og is til dessert. Kunne ønsket en litt større meny.

Takk, 593pergunnarh
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

En utrolig uvennlig fyr i døra. Men siden alt er fullt overalt kan man oppføre seg som man vil på restaurant i Nord Norge sommeren 2021.

3  Takk, sunpun

Reisende som så på Osteria Kreo, så også på

Har du vært i Osteria Kreo? Del dine erfaringer!