“En smak av Italia”
Anmeldelse av Osteria Kreo

Osteria Kreo
Vurdert som nr. 2 av 31 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant, veldig god pizza, rask servering selv med mye folk i lokalet. Hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake!

Takk, tonen89

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat som alltid! Flott service og hyggelig atmosfære:-) Fullt ved omentrent alle bord, men lite venting på maten. Vi spiste pizza alle tre, og alle var like fornøyd!
Kommer tilbake!

Takk, carolinesJ8572NX
Anmeldt 24. juli 2021

Vi tok valentinesdate’en hos Osteria Kreo, og det angrer vi ikke på!😍 Det var så koselig atmosfære, kjempe god service av alle som var på jobb! Og maten var nydelig!! Kommer tilbake hit!😍

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Jsa149
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nygift og kunne tenkt oss mere swing over besøket i den anledning ettersom vi reserverte bord på navnet nygift! Men maten smakte fortreffelig. Prosecco, ost, spekemat, foccacia og oliven var mettende nok og etter å ha fortært en nydelig Tomahawk perfekt stekt kjentes magen sprekkmett. Klæsjet til med en delt fondant og nok en flaske bobler vandret vi ut i kvelden godt fornøyd. Ligg unna NR3 og kos dere heller her! Vært begge steder og klart første valg neste gang! Minuset er att dere ikke ga litt ekstra kredd i service og ruskete toaletter...men kokken...perfekt!!!

1  Takk, 700st_leg
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fin familiemiddag i forbindelse med kort opphold i Mo i Rana. Veldig god pizza. Ok betjening. Fin plass med god atmosfære. Ryddig og rent.

Takk, Trip723309

Reisende som så på Osteria Kreo, så også på

Har du vært i Osteria Kreo? Del dine erfaringer!