“Dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Osteria Kreo

Osteria Kreo
Vurdert som nr. 2 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. Bestilte bolognese og Cesar salat. Pasta var smakløs og salaten lå i en dam av saus og vann. Satt ute, og det drypper vann fra takrenne og ned på bordet. Toppet seg med at en måke dreit i maten. Ga beskjed til betjeningen, men var som det var så nøye. Alt i alt meget skuffende opplevelse.

1  Takk, P283ADchristianb

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant, veldig god pizza, rask servering selv med mye folk i lokalet. Hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake!

Takk, tonen89
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat som alltid! Flott service og hyggelig atmosfære:-) Fullt ved omentrent alle bord, men lite venting på maten. Vi spiste pizza alle tre, og alle var like fornøyd!
Kommer tilbake!

Takk, carolinesJ8572NX
Anmeldt 24. juli 2021

Vi tok valentinesdate’en hos Osteria Kreo, og det angrer vi ikke på! Det var så koselig atmosfære, kjempe god service av alle som var på jobb! Og maten var nydelig!! Kommer tilbake hit!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Jsa149
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nygift og kunne tenkt oss mere swing over besøket i den anledning ettersom vi reserverte bord på navnet nygift! Men maten smakte fortreffelig. Prosecco, ost, spekemat, foccacia og oliven var mettende nok og etter å ha fortært en nydelig Tomahawk perfekt stekt kjentes magen sprekkmett. Klæsjet til med en delt fondant og nok en flaske bobler vandret vi ut i kvelden godt fornøyd. Ligg unna NR3 og kos dere heller her! Vært begge steder og klart første valg neste gang! Minuset er att dere ikke ga litt ekstra kredd i service og ruskete toaletter...men kokken...perfekt!!!

Takk, 700st_leg

Reisende som så på Osteria Kreo, så også på

Har du vært i Osteria Kreo? Del dine erfaringer!