“Forferdelig”
Anmeldelse av Osteria Kreo

Osteria Kreo
Vurdert som nr. 2 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 8. august 2021

God mat, men meget uhyggelig servitrise. Vi fikk maten vår kastet på bordet slik at maten havnet utenfor tallerkenen. Vi ble også bedt om å dra mens det fremdeles satt folk i restauranten. Da vi dro ba vi om nummeret til sjefen, men det fikk vi ikke. Skulle være en hyggelig date men ble dessverre ikke slik, grunnet en veldig uprofesjonell oppførsel av servitrisen.

Takk, Par2622

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Koselig sted men veldig hyggelig serverings personell. Maren var god, pizza veldig bra og salaten var også god men veldig liten posjon.

Takk, heidifigge
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig opplevelse. Veldig god mat og drikke. Hyggelige servitører.
Anbefales å ta en tur, gjerne med godt selskap ⚘☺

Takk, 230sveinw
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God mat god service. Og en hærlig atmosfære får du helt gratis! Her blir du ivaretatt som gjest, av dyktige servitører. Kokkene legger sin sjel i det som blir servert. Absolutt verd å besøke og gjenbesøke

Takk, ElseB219
Anmeldt 29. juli 2021

Fin restaurant, ekstrem lang tid å vente på maten. Ventet ca 1 time på maten, restauranten var litt over halvfull og de sa at det var veldig travelt. Da er det enten for mange bord eller for få på jobb. Dette er uansett uakseptabel lang tid å vente på mat.
Maten var god.

Takk, Z5025OVoles

Reisende som så på Osteria Kreo, så også på

Har du vært i Osteria Kreo? Del dine erfaringer!