“Kjedelig og smakløst”
Anmeldelse av Osteria Kreo

Osteria Kreo
Vurdert som nr. 2 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 26. august 2021

Vi var på gjennomreise og bestilte en pastarett og en pizza. Pizzaen var ok, men pastaretten var utrolig kjedelig og smakløs dessverre.

Takk, odakra

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi skulle ha lunsj på gjennomreisen og så at denne var anbefalt. Meget god mat. Vi bestilte en pastarett og en pizza. Veldig godt begge deler. Hyggelig servitør.

1  Takk, helenes249
Anmeldt 8. august 2021

God mat, men meget uhyggelig servitrise. Vi fikk maten vår kastet på bordet slik at maten havnet utenfor tallerkenen. Vi ble også bedt om å dra mens det fremdeles satt folk i restauranten. Da vi dro ba vi om nummeret til sjefen, men det fikk vi ikke. Skulle være en hyggelig date men ble dessverre ikke slik, grunnet en veldig uprofesjonell oppførsel av servitrisen.

Takk, Par2622
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Koselig sted men veldig hyggelig serverings personell. Maren var god, pizza veldig bra og salaten var også god men veldig liten posjon.

Takk, heidifigge
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig opplevelse. Veldig god mat og drikke. Hyggelige servitører.
Anbefales å ta en tur, gjerne med godt selskap ⚘☺

Takk, 230sveinw

Reisende som så på Osteria Kreo, så også på

Har du vært i Osteria Kreo? Del dine erfaringer!