Travelocity
Agoda.com
StayForLong
CheapTickets
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Anbefaling: Betal heller et par hundre kroner ekstra pr. natt for å bo på et annet hotell!

Skitne glass på nattbordet, masse vann på gulvet på badet når vi kom, trangt med skråtak på hele hotellrommet, sparsommelig frokost inkludert og like sparsommelig bemanning av resepsjonen. Vi hadde på forhånd ønsket oss litt vegansk tilpasset frokost med litt ekstra grønnsaker, men det eneste vi kunne spise var knekkebrød med noen få tomat- og agurkskiver.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Sofie N
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

På Babettes hotell er det behov for oppussing. Rom fremstår som svært slitent, så vidt man får plass til å stå i dusjen. Glass på nattbord plassert på skitne tallerkner.

Bemanning i resepsjon oppleves like sporadisk som internettet.

Vi noterte vegan under kommentarer på booking.com, dette ble vi ikke spurt videre om og frokosten var ikke tilpasset.

Hotellet ligger imidlertid relativt sentralt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, erlingpb
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet gav desverre ikke mersmak. Til den prisen kunne standarden vært bedre. Anbefales ikke for allergikere. Teppegulvet var ikke støvsugd på en stund da det lå avskallet maling på gulvet. Ok bad og gode senger. Vi bodde i 2.etg rett ved trappen, ikke å anbefale. Veldig lytt og nattens søv ble desverre ødelagt. Frokosten vår grusom. Helt ok utvalg, men brødet var tørt, pannekakene var ikke ferske og eggene så ut som de var kjøpt på dunk (slik man kjøper inn til salatbarer på butikk). Kommer nok ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, maylenr2015
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt rom via ekspedia. Ekspedia hadde klusset med ordren, men hotelleier gjorde alt han greide for at vi allikevel fikk et bra rom. Hyggelig og imøtekommende. Veldig god frokost. Et kult og retro familiedrevet hotell der kjæledyr er veldig velkommen. Hit kommer vi tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 817beatek
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Jeg kom hit i forbindelse med en innspilling, og på bildene så hotellet hjemmekoselig ut. Betjeningen besto av en fyr som var var sur og snakket dårlig norsk. Rommene var ikke rengjort skikkelig, og jeg ble bedt om å kun bruke 1/2 senger på rommet så han skulle slippe å re opp seng nr 2 til neste gjest. Flekker i sengene og hår på lakenet når jeg ankom. Dårlig frokost og generelt uhyggelig opphold.

Dato for oppholdet: januar 2018
Reisetype: Reiste alene