“God atmosfære og gode viner”
Anmeldelse av Rust Vinbar

Rust Vinbar
Vurdert som nr. 7 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fikk super service av en som tydelig hadde kunnskap om vin og kunne komme med gode anbefalinger. I tillegg prøvde vi et ostefat og oliven. Det var helt himmelsk! God service og vi ble sett som gjester. Veldig fin opplevelse

Takk, ElseB219

Anmeldt 17. juli 2021

God og avslappet stemning. Hyggelig personale. Godt utvalg av vin og er spennende snacksutvalg. Vi kommer tilbake!

Takk, Lillfia76
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig vinbar, hvor du kan sitte ute og nyte en avslappende atmosfære med et godt glass vin. Kan virkelig anbefales!

Takk, toneb593
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Bra sted med god vinkunnskap. Kan anbefales. Bra plassering i ettermiddagssol. Digg småretter med f.eks ostefat og skinker. Bør absolutt prøves!

Takk, olabb
Anmeldt 28. juni 2021

Et kjærkomment tilskudd til utelivet i Mo i Rana, hvor man kan sitte ned og nyte glass eller flasker med vin. Flott, variert vinkart med gode priser.
Her kan du smake en spennende syrisk rødvin, eller hva med en engelsk vin.

Høy kompetanse og kunnskap som de gjerne deler med seg av. En perfekt plass å runde av handleturen eller å starte opp kvelden.

Vi kommer tilbake

Takk, madsmr

Reisende som så på Rust Vinbar, så også på

Har du vært i Rust Vinbar? Del dine erfaringer!