“Vin-vin-situasjon”
Anmeldelse av Rust Vinbar

Rust Vinbar
Vurdert som nr. 7 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 3. august 2021

Et relativt nytt tilbud i Mo som drives av folk med engasjement for gode viner og god service. Veldig trivelig å gå innom en efta eller kveld. Lagt til rette for at folk både kan kose seg med et glass og ha en hyggelig samtale med hverandre.

Takk, Vildejn94

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Selv om vinbaren var stengt ble vi invitert inn av en hyggelig driver som brukte søndagenskvelden til å fylle opp vinkjelleren.

Vi kommer garantert tilbake. Vi ble nysgjerrige på stedets lidenskapelige og interessante vinmeny. Behagelig og smakfullt innredet lokaler og en leder og driver med hjerte og passion for faget. En sjelden perle

Takk for et hyggelig møte.

Takk, livheges
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fikk super service av en som tydelig hadde kunnskap om vin og kunne komme med gode anbefalinger. I tillegg prøvde vi et ostefat og oliven. Det var helt himmelsk! God service og vi ble sett som gjester. Veldig fin opplevelse

Takk, ElseB219
Anmeldt 17. juli 2021

God og avslappet stemning. Hyggelig personale. Godt utvalg av vin og er spennende snacksutvalg. Vi kommer tilbake!

Takk, Lillfia76
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig vinbar, hvor du kan sitte ute og nyte en avslappende atmosfære med et godt glass vin. Kan virkelig anbefales!

Takk, toneb593

Reisende som så på Rust Vinbar, så også på

Har du vært i Rust Vinbar? Del dine erfaringer!