“Nydelig mat men variabel service ”
Anmeldelse av No3

No3
Vurdert som nr. 1 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og koselig lokale. Grillplanken var kjempegod. Men stor variasjon på personellet mht service. En mørk jente som står på hele tiden, og en ung kar med krøller som ikke er spesielt påskrudd. Og litt rart at man stenger kjøkkenet kl 21.30 når byen er full av turister som ønsker å spise. Mens vi satt der var det iallefall 4-5 par som ble avvist rundt kl 21.30 fordi kjøkkenet var stengt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 826vidars

2024 av 345 anmeldelser

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nettopp ankommet Mo i Rana, sjekket inn på Scandic Meyergarden. Vi spaserte det korte stykket bort til restauranten No3. Det var mye folk, men vi fikk tildelt et lite bod lengst inn i restauranten. Kort tid etter fikk vi meny og en karaffel med vann samt to glass. Etter 20-15 minutter fikk vi bestilt. Etter forslag fra servitør, valgte vi to entrecôte. Til drikke 0,5 l Norlandsøl og en cola. Etter ytterligere 15-20 minutter fikk vi servering. Det var en nedtur av en grunn kjøttet var svært seigt. Om det skyldes kvalitet eller hvordan det var bearbeidet, vet jeg ikke. Det var biter vi måtte spytte ut igjen da de var umulig å tygge i biter. 50% ble lagt igjen. Som tilbehør var litt salat med sennepssaus. Det var godt. Likeså de to halve potetene stekt i andefett. Hyggelig personale. Ok lokale, men ikke mer. Vi betalt kr. 800,- for gilde. Det må jeg si var i overkant tatt i betraktning av matopplevelsen. Tripadvisor har den som nr. 1. Kan så være, men da skulle de været interessant å prøve de 22 andre i Mo i Rana som kommer bak. Det må nok bli en annen gang.

4  Takk, AndersZorn
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte vegetarburger som vegansk alternativ. Burgeren var nok en hoffburger som mest sannsynlig er kjøpt på Rema 1000. Skulle vært mer stekt, for den jeg fikk var bløt og soggy. Av grønt fulgte med et blad med tørr og slapp salat og en tomatskive. Toppen og bunnen var dynket i ketchuo, som etter min mening ikke har noe på en burger å gjøre, i hvert fall ikke på et sånt sted. Dessuten stod det heller ikke i menyen. Brødet var også tørt og hardt. Det fulgte med småpoteter, men tror ikke disse var ikke laget til dette måltidet, snarere til noen andre dagen før, for dette var tragiske greier. De var ikke helt varme og noen av bitene var nesten svidd. Nei dette var lavmål. Får en ekstra stjerne for ølen og proseccoen var upåklagelig.

1  Takk, larsg265
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, men helt uskseptabelt service nivå. Servitøren var enten ny eller bare uten opplæring, hun holdt glassene våre helt øverst, slik at vi kunne se hennes fingeravtrykk der vi skulle drikke. Hun bøyde seg rett over maten vår da hun snakket og kom generelt for nært. Det hele virket elstremt uhygienisk. Dette må bedriften ta på største alvor i disse pandemi tider. Det ironiske er at det hang et oppslag om 1 meter distanse og håndhygiene ved inngangen.

1  Takk, iriwes
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fikk vann raskt og bestilte Burger og Entrecôte. Ble ikke spurt om hvordan vi ville ha kjøttet stekt, som jeg syns er for dårlig da dette er noe av det dyreste på menyen. Fikk maten relativt kjapt, som er positivt, men maten var der etter. Burgeren kom med ovnsstekte potetbåter, noen var svidde og noen alt for lite stekt. Entrecôten var lite til medium stekt, forsåvidt bra, men det er den seigeste Entrecôten jeg har spist. For dårlig til å være ratet som den beste restauranten i Mo her på tripadvosor.

1  Takk, Niklastuba

Reisende som så på No3, så også på

Har du vært i No3? Del dine erfaringer!