“God mat og greie glutenfrie alternativer”
Anmeldelse av No3

No3
Vurdert som nr. 3 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2021

Familie på fire, to voksne og to barn hvor ett av barna har cøliaki. Godt tilrettelagt for glutenfritt alternativ og det glutenfrie burgerbrødet til barnemenyen var saftig og godt. Stor porsjon med pannekaker, kunne byttet ut bacon med syltetøy på barnemenyen. Cæsar salaten var god med mye godt kylling kjøtt og bacon. Burgeren med poteter var god med god aioli til. Fikk først feil mat, men dette ble fort rettet opp i. Hyggelig betjening.

Takk, AdelSkred
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. juli 2021

Sentral restaurant med overraskende stor meny. Godt utvalg av øl og hyggelig atmosfære. Min vegitarburger var grei og fries var melne. Ingen stor kulinarisk opplevelse. Men det var en hyggelig plass.

Takk, Petter E

Takk for din anmeldelse.
Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

God, men lunken mat. Vi besøkte restauranten i sentrum av byen. Masse folk en tirsdag kveld. Rustikk lokale med stor bar i midten av lokalet. Rask service, men maten var ikke varm. Når det bestilles burger med amandinepoteter og alt var lunket, trekker det ned. Jeg reagerte på hvor lite tid det gikk fra bestilling til vi fikk maten på bordet. Nydelige, lokale desserter og VELDIG gode drinker. Trekker opp at det er drikke anbefaling til maten.

Takk, wenchew2015

Takk for din anmeldelse.
Innspillene tas til etterretning, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss.
Velkommen tilbake til oss på No3!

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, men et lite MEN…
For det første tok det tid før jeg fikk maten, men det var greit nok. Det som var veldig spesielt var at nabobordet mitt fikk servert min tallerken med mat. Servitøren oppdaget det da den andre gjesten stusset litt over hva som ble plassert på bordet foran han. Servitøren utbrøt et «nei, denne var jo ikke til deg», før hun tar opp igjen tallerkenen og gir til meg…

1  Takk, Henning M
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for din tilbakemelding!

Her gikk det nok litt fort i svingene for en av våre servitører, men det er bra at det ordnet seg og at maten falt i smak. Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med både mat og service. Undertegnede fikk en øl utgått på dato, men dette ble ryddet opp på en god måte.
Dette er ikke siste gang vi er innom der!

3  Takk, 857ronnye
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss på No3!

Reisende som så på No3, så også på

Har du vært i No3? Del dine erfaringer!