“Skuffende opplevelse for familiemiddag”
Anmeldelse av No3

No3
Vurdert som nr. 3 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ble dessverre lav score fra oss. Maten var god. Vi hadde t bone og bbq burger. Men servicen langt under pari. Kom aldri og ryddt bordet når vi var ferdige med middagen. Dette medførte at vi aldri full dessertmenyen og heller ingen dessert da kjøkkenet ble stengt. Til stor skuffelse fra barna. Skikkelig nedtur etter en uke på ferie i nord Norge. Anbefaler andre steder fremfor denne puben hvis det skal spises mat med familien og man ønsker normal service. Ole Kristian søreide.

Takk, Trip723309

Hei!

Vi har allerede hatt en god dialog rundt dette besøket og lagt oss flate. Her var det mer enn 1 glipp fra vår side, og det er vi lei oss for. Vi har tilbudt dere en kompensjon for besøket og håper dere vil ta turen tilbake for en litt hyggeligere opplevelse, og at dere vil få et bedre inntrykk av No3.

2024 av 365 anmeldelser

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted, lett tilgjengelig fra E6. Valgte dette stedet etter anbefalinger fra Trip Advisor og fordi de hadde hvalbiff på menyen. Dette var de utsolgt for og vi valgte derfor signatur BBQ-burgeren i stedet. En helt ok matopplevelse, men ingen høydare. Noe dyrt med tanke på smakene vi fikk. Hyggelig betjening.

Takk, lisabL5541PP
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er svært travle dager og da kan vi innimellom gå tom for enkelte ting på menyen. Kjedelig at dette skjedde med hvalen denne dagen.

Anmeldt 11. juli 2021

Familie på fire, to voksne og to barn hvor ett av barna har cøliaki. Godt tilrettelagt for glutenfritt alternativ og det glutenfrie burgerbrødet til barnemenyen var saftig og godt. Stor porsjon med pannekaker, kunne byttet ut bacon med syltetøy på barnemenyen. Cæsar salaten var god med mye godt kylling kjøtt og bacon. Burgeren med poteter var god med god aioli til. Fikk først feil mat, men dette ble fort rettet opp i. Hyggelig betjening.

Takk, AdelSkred
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 2. juli 2021

Sentral restaurant med overraskende stor meny. Godt utvalg av øl og hyggelig atmosfære. Min vegitarburger var grei og fries var melne. Ingen stor kulinarisk opplevelse. Men det var en hyggelig plass.

Takk, Petter E

Takk for din anmeldelse.

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

God, men lunken mat. Vi besøkte restauranten i sentrum av byen. Masse folk en tirsdag kveld. Rustikk lokale med stor bar i midten av lokalet. Rask service, men maten var ikke varm. Når det bestilles burger med amandinepoteter og alt var lunket, trekker det ned. Jeg reagerte på hvor lite tid det gikk fra bestilling til vi fikk maten på bordet. Nydelige, lokale desserter og VELDIG gode drinker. Trekker opp at det er drikke anbefaling til maten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, wenchew2015

Takk for din anmeldelse.
Innspillene tas til etterretning, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss.
Velkommen tilbake til oss på No3!

Reisende som så på No3, så også på

Har du vært i No3? Del dine erfaringer!