“Rip-off styr unna!”

Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Grill Royal planke til.min 2 personer for 355 pr person er grovt overpriset og er en skikkelig rip-off. Her må man legge på atskillig flere og bedre kjøttbiter for å forsvare prisen. Tilbehøret og service forøvrig var på samme nivå.

Takk, ToneGrim

Hei Tone!

Det er kjedelig å lese at dere hadde en slik opplevelse hos oss.
Vi serverer 5 typer kjøtt på planken (biff av okse, kylling, svinekjøtt, reinsdyrspølse og andebryst) samt fries, salat, maiskrem, soppstuing, aioli, bearnaisesaus og en piperade av paprika. Alle sausene/tilbehøret lages fra bunnen av. Vi mener både kvaliteten og kvantiteten forsvarer prisen (355 pr pers) for denne retten, men det er mulig dere har vært svært uheldig denne kvelden og det kan vi bare beklage.

Å kalle signaturretten vår for rip off får stå på din regning. Vi mottar nesten utelukkende bare skryt både for smakene og for mengden mat/kjøtt som er på planken, det er de færreste som klarer å spise opp. I blant er det også gjester som ønsker dessert men som rett og slett ikke makter det fordi de har spist denne først.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men servicen ødela opplevelsen. Satt i nesten tre kvarter og ventet på at personalet skulle hente fatene etter hovedrett og vi få bestilt dessert. Men da de endelig kom og hentet var kjøkkenet stengt for bestilling. Nabo bordet fikk derimot bestille…. Virket forøvrig som at take away ble prioritert foran gjester i restauranten.

Takk, IngerSor

Hei!

Vi har allerede hatt en god dialog rundt dette besøket og lagt oss flate. Her var det mer enn 1 glipp fra vår side, og det er vi lei oss for. Vi har tilbudt dere en kompensjon for besøket og håper dere vil ta turen tilbake for en litt hyggeligere opplevelse, og at dere vil få et bedre inntrykk av No3.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ble dessverre lav score fra oss. Maten var god. Vi hadde t bone og bbq burger. Men servicen langt under pari. Kom aldri og ryddt bordet når vi var ferdige med middagen. Dette medførte at vi aldri full dessertmenyen og heller ingen dessert da kjøkkenet ble stengt. Til stor skuffelse fra barna. Skikkelig nedtur etter en uke på ferie i nord Norge. Anbefaler andre steder fremfor denne puben hvis det skal spises mat med familien og man ønsker normal service. Ole Kristian søreide.

Takk, Trip723309

Hei!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted, lett tilgjengelig fra E6. Valgte dette stedet etter anbefalinger fra Trip Advisor og fordi de hadde hvalbiff på menyen. Dette var de utsolgt for og vi valgte derfor signatur BBQ-burgeren i stedet. En helt ok matopplevelse, men ingen høydare. Noe dyrt med tanke på smakene vi fikk. Hyggelig betjening.

Takk, lisabL5541PP
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er svært travle dager og da kan vi innimellom gå tom for enkelte ting på menyen. Kjedelig at dette skjedde med hvalen denne dagen.
Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 11. juli 2021

Familie på fire, to voksne og to barn hvor ett av barna har cøliaki. Godt tilrettelagt for glutenfritt alternativ og det glutenfrie burgerbrødet til barnemenyen var saftig og godt. Stor porsjon med pannekaker, kunne byttet ut bacon med syltetøy på barnemenyen. Cæsar salaten var god med mye godt kylling kjøtt og bacon. Burgeren med poteter var god med god aioli til. Fikk først feil mat, men dette ble fort rettet opp i. Hyggelig betjening.

Takk, AdelSkred
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på No3, så også på

Har du vært i No3? Del dine erfaringer!